Właściwości i zastosowanie standów reklamowych
Odpowiednie wyeksponowanie towarów i usług stanowi podstawę sukcesu w niemal każdym biznesie, zwłaszcza w takim nastawionym na masowego odbiorcę. Aby wzbudzić zainteresowanie ofertą, powinniśmy zastosować odpowiednie formy reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, które wyróżnią nas na tle konkurencji. Nośnikiem reklamowym, będącym w stanie spełnić wymienione kryteria, są m.in. standy reklamowe. O co dokładnie chodzi?
Standy reklamowe – co to takiego?
Standy reklamowe to nic innego jak popularne stojaki, które są prezentowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów (np. na stoiskach na targach biznesowych, przy regałach i przejściach w hipermarketach, przed wejściami do lokali handlowo-usługowych). W zależności od opracowanej koncepcji reklamy, standy przyjmują rozmaite wymiary oraz kształty – mogą być to bardzo proste formy geometryczne bądź imitacje konkretnych przedmiotów, a nawet postaci. Do produkcji standów reklamowych stosuje się różnorodne materiały – karton, tworzywa sztuczne, a także (choć zdecydowanie rzadziej) drewno czy metal. Bardzo ważne, aby stojaki łączyły walory estetyczne i wytrzymałościowe. Dzięki temu, przyciągają wzrok odbiorców treści reklamowej, a jednocześnie nie ulegają zbyt szybkiemu niszczeniu pod wpływem warunków atmosferycznych czy innych niekorzystnych czynników.Co decyduje o jakości standu reklamowego?
O jakości standów reklamowych decyduje staranność ich wykonania. Aby przekaz reklamowy prezentował się dobrze, powinien być opracowany z dbałością o detal. Z tego względu, przy tworzeniu treści na stojakach reklamowych wykorzystywane są nowoczesne technologie druku cyfrowego i offsetowego. W ten sposób mogą być zamieszczone konkretne informacje o firmie i jej produktach, logotyp, dodatkowe elementy graficzne czy też drobne ozdobniki. Przemyślanie zaprojektowany stand może też posłużyć jako podajnik na ulotki, foldery czy broszury, które często przyjmują charakter nie tyle reklamowy, co informacyjny. Z uwagi na to, standy znajdziemy nie tylko w typowych obiektach komercyjno-handlowych, ale też w innych siedzibach i placówkach – np. instytucjonalnych (muzea, galerie, urzędy).Zamawianie i druk standów reklamowych
Aby zamówić standy reklamowe, wcale nie musimy szukać pomocy u profesjonalnych agencji reklamowych. Istnieją alternatywne rozwiązania. Projektowaniem i produkcją stojaków – tanio i na wysokim poziomie – zajmuje się obecnie wiele innych firm i zakładów. Tego typu usługę możemy zlecić nawet bezpośrednio w drukarni – oczywiście pod warunkiem, że dysponuje ona odpowiednim sprzętem oraz nowoczesnymi technologiami drukarskimi. Tworzeniem wysokiej jakości standów reklamowych zajmuje się m.in. Studio Edytor z Dzierżoniowa. Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć na stronie internetowej drukarni.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana