Artykuł sponsorowany

Właściwości i zastosowanie standów reklamowych

Właściwości i zastosowanie standów reklamowych

Odpowiednie wyeksponowanie towarów i usług stanowi podstawę sukcesu w niemal każdym biznesie, zwłaszcza w takim nastawionym na masowego odbiorcę. Aby wzbudzić zainteresowanie ofertą, powinniśmy zastosować odpowiednie formy reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, które wyróżnią nas na tle konkurencji. Nośnikiem reklamowym, będącym w stanie spełnić wymienione kryteria, są m.in. standy reklamowe. O co dokładnie chodzi?

Standy reklamowe – co to takiego?

Standy reklamowe to nic innego jak popularne stojaki, które są prezentowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów (np. na stoiskach na targach biznesowych, przy regałach i przejściach w hipermarketach, przed wejściami do lokali handlowo-usługowych). W zależności od opracowanej koncepcji reklamy, standy przyjmują rozmaite wymiary oraz kształty – mogą być to bardzo proste formy geometryczne bądź imitacje konkretnych przedmiotów, a nawet postaci. Do produkcji standów reklamowych stosuje się różnorodne materiały – karton, tworzywa sztuczne, a także (choć zdecydowanie rzadziej) drewno czy metal. Bardzo ważne, aby stojaki łączyły walory estetyczne i wytrzymałościowe. Dzięki temu, przyciągają wzrok odbiorców treści reklamowej, a jednocześnie nie ulegają zbyt szybkiemu niszczeniu pod wpływem warunków atmosferycznych czy innych niekorzystnych czynników.

Co decyduje o jakości standu reklamowego?

O jakości standów reklamowych decyduje staranność ich wykonania. Aby przekaz reklamowy prezentował się dobrze, powinien być opracowany z dbałością o detal. Z tego względu, przy tworzeniu treści na stojakach reklamowych wykorzystywane są nowoczesne technologie druku cyfrowego i offsetowego. W ten sposób mogą być zamieszczone konkretne informacje o firmie i jej produktach, logotyp, dodatkowe elementy graficzne czy też drobne ozdobniki. Przemyślanie zaprojektowany stand może też posłużyć jako podajnik na ulotki, foldery czy broszury, które często przyjmują charakter nie tyle reklamowy, co informacyjny. Z uwagi na to, standy znajdziemy nie tylko w typowych obiektach komercyjno-handlowych, ale też w innych siedzibach i placówkach – np. instytucjonalnych (muzea, galerie, urzędy).

Zamawianie i druk standów reklamowych

Aby zamówić standy reklamowe, wcale nie musimy szukać pomocy u profesjonalnych agencji reklamowych. Istnieją alternatywne rozwiązania. Projektowaniem i produkcją stojaków – tanio i na wysokim poziomie – zajmuje się obecnie wiele innych firm i zakładów. Tego typu usługę możemy zlecić nawet bezpośrednio w drukarni – oczywiście pod warunkiem, że dysponuje ona odpowiednim sprzętem oraz nowoczesnymi technologiami drukarskimi. Tworzeniem wysokiej jakości standów reklamowych zajmuje się m.in. Studio Edytor z Dzierżoniowa. Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć na stronie internetowej drukarni.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.