Wizytówki kaszerowane, czyli jakie?
Wizytówki odgrywają istotną rolę przy prowadzeniu własnego biznesu. Choć zwykła wymiana numerów telefonu czy adresów mailowych też może być wygodna, to dopiero takie „broszury” pozwalają na prawdziwy networking: prawdziwą rozmowę, realny kontakt i prezentację firmy. Żeby pozytywne wrażenie zapadło na dłużej, warto zainwestować w modele kaszerowane.
Kryjąc się za ekranem urządzenia mobilnego, trudno jest nawiązać autentyczne porozumienie. Praca nad networkingiem wymaga przede wszystkim umiejętności przedstawienia siebie oraz swojego projektu dzięki charyzmie, której tak naprawdę nie da się do końca okazać przez tekst. Targi, konferencje czy zjazdy są idealną okazją, by zawrzeć przydatne kontakty biznesowe – należy jednak wiedzieć, jak właściwie się zaprezentować. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak duże znaczenie przypisuje się przy tym profesjonalnie wykonanym wizytówkom.
Czym właściwie są wizytówki „kaszerowane”?
Elementy identyfikacji wizualnej marki „objawiają się” na wielu materiałach promocyjnych, w tym wizytówkach, które mogą być wykonywane w różnorodny sposób. Jak tłumaczy drukarnia Foto Druk z Warszawy – wersje kaszerowane wyróżniają się dosyć specyficzną obróbką. Skleja się dwie albo trzy warstwy papieru, żeby uzyskać sztywniejszy, grubszy materiał. Wizytówki prezentują się znacznie efektowniej niż „zwykłe” modele i pozwalają na takie uszlachetnienie druku, które zdecydowanie nie byłoby możliwe na pojedynczym arkuszu.
Dalsza praca nad „broszurą” pozwala uzyskać m.in. inną fakturę oraz barwę na jednej z warstw materiału. Wierzchnia część może mieć wycięty, ażurowy wzór, a kolejna – wypełniać otwory dowolnym kolorem. W wersjach kaszerowanych wytłacza się również lub uwypukla niektóre informacje, a także foliuje czy lakieruje arkusz. Podobne wizytówki (w Warszawie realizowane na indywidualne życzenie klienta) wykonuje się za pomocą specjalnego kleju poligraficznego, który nie rozmacza papieru i nie wpływa negatywnie na estetykę druku.
Dlaczego warto zdecydować się na wizytówki kaszerowane?
Gruby, sztywny papier i wyjątkowy design sprawiają, że wizytówki kaszerowane wyróżniają się na bladym tle zwyczajnych „karteczek”. Za pomocą takich „materiałów promocyjnych” można również uzyskać o wiele więcej niż przez puszczony „sygnał” bądź mail zapisany w notatkach telefonu. Wizytówka to informacja, że poważnie podchodzi się do rozmówcy i swojego biznesu – taki gadżet pokazuje, że ma się ustaloną identyfikację wizualną marki i sposób działania, a także, że docenia się osiągnięcia osoby, która ją dostaje.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana