Artykuł sponsorowany

Wizualizacje produktowe jako alternatywa dla sesji zdjęciowych

Wizualizacje produktowe jako alternatywa dla sesji zdjęciowych

Obecnie na rynku działają miliony firm, które sprzedają konkretne towary. Bez względu na charakterystykę danej działalności, konieczne jest rzetelne przedstawienie klientowi oferowanych produktów. Wiele przedsiębiorców decyduje się na zorganizowanie w tym celu sesji zdjęciowych, ale istnieje także tańsze rozwiązanie. Dlaczego warto postawić na wizualizację produktową?

Wizualizacje to oszczędność 

Konieczność zatrudnienia fotografa i zorganizowania planu zdjęciowego wiąże się z dużym wydatkiem. Jeśli dana firma chce pokazać odzież, trzeba doliczyć także koszty wykonania makijażu czy fryzury oraz pracy modelki. Cena sesji zdjęciowej może być zatem ogromna. Z tego powodu wiele firm decyduje się na stworzenie wizualizacji, która angażuje jedynie grafika, bez dodatkowego zespołu odpowiedzialnego za wykonywanie profesjonalnych fotografii.

- Wizualizacje oczywiście wymagają nakładu pracy, jednak w przeliczeniu są one tańszym rozwiązaniem. W wielu przypadkach wystarczy jedynie podmienić kolor czy wzór danego produktu, podczas gdy w trakcie sesji zdjęciowej trzeba by było wykonać osobną fotografię. Dzięki temu można zaoszczędzić czas i pieniądze – mówi specjalista z firmy Vizarion oferującej wizualizacje 3D.

Więcej możliwości 

Wizualizacje 3D dają więcej możliwości niż tradycyjna fotografia. Pozwalają one bowiem na przedstawienie obiektu z kilku stron, pokazując także jego przekrój. Jeśli wnętrze produktu jest tak samo ważne jak część zewnętrzna, to właśnie wizualizacja okazuje się najlepszym rozwiązaniem.

Wizualizacje 3D są także bardzo uniwersalne. Pozwalają one na wprowadzanie zmian czy nawet tworzenie obiektów jeszcze przed ich rzeczywistym wyprodukowaniem. Umożliwiają też uzyskanie grafik o dowolnej jakości, dlatego sprawdzają się świetnie zarówno w sytuacji, gdy chcesz przedstawić produkt na ulotce, jak i wtedy, kiedy planujesz wydrukować duży baner reklamowy.

Wizualizacje komputerowe mają też bardzo dużą przewagę nad zdjęciami – pozwalają one na uzyskanie efektu niemożliwego do odtworzenia w rzeczywistości. Chcesz umieścić nowoczesny model smartfona na dnie oceanu, a może odsłonić jego część i pokazać znajdujące się w nim komponenty? Nie ma problemu!

Obecnie wizualizacje produktowe są tworzone w taki sposób, by niemal zupełnie nie odróżniać się od rzeczywistych przedmiotów widocznych na fotografiach. Fotorealistyczne projekty znajdują swoje zastosowanie w niemal każdej branży, często także w sytuacjach, w których wykonanie standardowych zdjęć w odpowiedniej jakości byłoby niemożliwe lub bardzo trudne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.