Artykuł sponsorowany

Witryny aluminiowe jako element ekspozycyjny

Witryny aluminiowe jako element ekspozycyjny

Jak pokazują badania Business Background Music Elevates Customer Experiences, przeprowadzone w 2017 roku, aż 83% przekazów marketingowych dociera do nas za pomocą zmysłu wzroku. Stąd w handlu tak ważna jest właściwa ekspozycja – zarówno samych towarów, jak i wnętrza sklepu. Jak skutecznie przyciągnąć wielu klientów? Odpowiedź brzmi: dzięki aluminiowym witrynom.

Estetyka i praktyczność w jednym

Witryna aluminiowa to rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się w wielkiej galerii handlowej i małym sklepiku zlokalizowanym przy ruchliwej ulicy. Wystarczy jedynie dobrać jej odpowiedni model od sprawdzonego producenta.

Połączenie szkła i aluminium tworzy nowoczesną i elegancką całość. Uniwersalny charakter obu materiałów sprawia zaś, że witryny te świetnie wpisują się tak w styl architektoniczny elewacji budynku, jak i w aranżację jego wnętrza, wykonanego z innych surowców. Dobry przykład stanowi powszechnie ostatnio wykorzystywane w budownictwie drewno.

Konstrukcje tego typu dobrze eksponują oferowane przez sklepy produkty i zachęcają mijające aluminiowe witryny osoby do wstąpienia i przyjrzenia się z bliska atrakcyjnym towarom. Zadanie ich polega bowiem na przyciąganiu klientów – najpierw swoim wyglądem, a następnie eksponowanymi w nich artykułami.

Firmy specjalizujące się w tworzeniu takich konstrukcji proponują wiele ich możliwych rozmiarów, kształtów oraz kolorów. Dzięki temu mogą one łączyć w sobie dwa bardzo ważne aspekty – estetyczny i praktyczny.

Trwałość i bezpieczeństwo

Szkło powszechnie kojarzy się kruchością i delikatnością. W rzeczywistości nie dotyczy to jednak każdego typu tego materiału. Tafle szkła, wykorzystywane do produkcji witryn, charakteryzują się wysokim stopniem wytrzymałości i w połączeniu z solidnymi aluminiowymi profilami tworzą naprawdę trwałą konstrukcję.

A co można powiedzieć o ich bezpieczeństwie?

Zawsze dbamy o to, aby nasze witryny dobrze się prezentowały, zapewniały właściwą ekspozycję i gwarantowały bezpieczeństwo. Konstrukcje tego rodzaju muszą skutecznie zabezpieczać wnętrza nie tylko przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych, ale i przed niechcianymi gośćmi. Dlatego też nasze witryny aluminiowe wyróżniają się wysokim stopniem odporności na promieniowanie ultrafioletowe oraz wilgoć. Nie ulegną odkształceniu i nie zardzewieją. Do tego – co niezwykle istotne – nie wymagają dodatkowych zabiegów konserwacyjnych. Nowoczesne konstrukcje aluminiowe można również wyposażyć w dodatkowe zabezpieczenia takie jak szyby antywłamaniowe oraz specjalne wkładki i zamki ryglujące, które skutecznie zapobiegną próbom podejmowanym przez ewentualnych włamywaczy – wyjaśnia ekspert, nasz rozmówca z firmy Alumex, która specjalizuje się w produkcji konstrukcji aluminiowych.

Jakie jeszcze cechy witryn wpływają na ekspozycję?

W każdym sklepie, niezależnie od tego, czy znajduje się on w centrum handlowym, czy przy ulicy, codziennie odwiedza wiele osób. A ich właścicielom zależy na tym, aby liczba ta wciąż wzrastała. Z uwagi na to witryna musi skutecznie przyciągać nowych klientów, a do tego być odpowiednio przygotowana na przyjęcie tłumów

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.