Torebki papierowe z logo - gdzie i kiedy się sprawdzają?
Umieszczane logotypy firmy na opakowaniach to powszechne działanie marketingowe, z którego korzystają zarówno producenci, jak i sieci sklepów prowadzący sprzedaż bezpośrednią. Papierowe torebki z logo znajdują się obecnie niemal w każdym punkcie sprzedaży. Są ekologiczną alternatywą dla torebek foliowych i reklamowych, dzięki czemu tworzą wizerunek firmy, która jest przyjazna środowisku. Jakie branże korzystają z nich najczęściej i w jakich sytuacjach się sprawdzają?
Torebki z logo w sprzedaży bezpośredniej
Każdy sklep sprzedający produkty zapewnia swoim klientom możliwość zapakowania zakupów w torby, które można zakupić na miejscu. Konsumenci mają do wyboru szereg możliwości – od jednorazowych toreb foliowych, przez nieco trwalsze torby, aż po torebki papierowe oraz wielorazowe torby materiałowe. Coraz większa świadomość społeczeństwa na temat ochrony środowiska sprawia, że chętniej wybierane są rozwiązania ekologiczne. Obecnie produkowane torebki papierowe są tanie i jednocześnie na tyle mocne, że można z powodzeniem zapakować w nie nawet duże i ciężkie zakupy. Torebki z logo wykorzystują nie tylko sieci spożywcze, ale też drogerie, księgarnie, sklepy mięsne i odzieżowe. Personalizowany nadruk na torebkach papierowych to relatywnie niedroga metoda budowania świadomości marki wśród klientów, a wybór ekologicznych materiałów do pakowania nie tylko pokazuje, że firma działa w zgodzie z naturą, ale również może mieć wpływ na zmianę nawyków konsumenckich.
Papierowe torebki prezentowe w relacjach biznesowych
Zacieśnianie więzi z partnerami biznesowymi i ważnymi klientami poprzez obdarowywanie upominkami to częsta praktyka wśród przedsiębiorców, którzy nie traktują tych działań jako dodatkowy koszt, a jako szansę na ocieplenie stosunków i pozytywny wpływ na dalszą współpracę. Czy torebki papierowe z logo to dobry pomysł? Jak wyjaśnia producent opakowań Rubicello, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i okazji, wykorzystanie toreb ekologicznych może działać na korzyść firmy. Coraz więcej klientów szuka rozwiązań bezpiecznych dla środowiska i korzysta z metod, które pozwalają je chronić. Upominki w torbach papierowych z nadrukowanym logo mogą więc poprawić wizerunek firmy w oczach kontrahentów. Torby papierowe świetnie sprawdzą się do zapakowania prezentów, które podaruje się uczestnikom konferencji, prezentacji i szkoleń. Obecne metody zadruku, na przykład hot-stamping sprawiają, że torby papierowe mogą nabrać eleganckiego charakteru.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana