Artykuł sponsorowany

Torebki papierowe z logo - gdzie i kiedy się sprawdzają?

Torebki papierowe z logo - gdzie i kiedy się sprawdzają?

Umieszczane logotypy firmy na opakowaniach to powszechne działanie marketingowe, z którego korzystają zarówno producenci, jak i sieci sklepów prowadzący sprzedaż bezpośrednią. Papierowe torebki z logo znajdują się obecnie niemal w każdym punkcie sprzedaży. Są ekologiczną alternatywą dla torebek foliowych i reklamowych, dzięki czemu tworzą wizerunek firmy, która jest przyjazna środowisku. Jakie branże korzystają z nich najczęściej i w jakich sytuacjach się sprawdzają?

Torebki z logo w sprzedaży bezpośredniej

Każdy sklep sprzedający produkty zapewnia swoim klientom możliwość zapakowania zakupów w torby, które można zakupić na miejscu. Konsumenci mają do wyboru szereg możliwości – od jednorazowych toreb foliowych, przez nieco trwalsze torby, aż po torebki papierowe oraz wielorazowe torby materiałowe. Coraz większa świadomość społeczeństwa na temat ochrony środowiska sprawia, że chętniej wybierane są rozwiązania ekologiczne. Obecnie produkowane torebki papierowe są tanie i jednocześnie na tyle mocne, że można z powodzeniem zapakować w nie nawet duże i ciężkie zakupy. Torebki z logo wykorzystują nie tylko sieci spożywcze, ale też drogerie, księgarnie, sklepy mięsne i odzieżowe. Personalizowany nadruk na torebkach papierowych to relatywnie niedroga metoda budowania świadomości marki wśród klientów, a wybór ekologicznych materiałów do pakowania nie tylko pokazuje, że firma działa w zgodzie z naturą, ale również może mieć wpływ na zmianę nawyków konsumenckich.

Papierowe torebki prezentowe w relacjach biznesowych

Zacieśnianie więzi z partnerami biznesowymi i ważnymi klientami poprzez obdarowywanie upominkami to częsta praktyka wśród przedsiębiorców, którzy nie traktują tych działań jako dodatkowy koszt, a jako szansę na ocieplenie stosunków i pozytywny wpływ na dalszą współpracę. Czy torebki papierowe z logo to dobry pomysł? Jak wyjaśnia producent opakowań Rubicello, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i okazji, wykorzystanie toreb ekologicznych może działać na korzyść firmy. Coraz więcej klientów szuka rozwiązań bezpiecznych dla środowiska i korzysta z metod, które pozwalają je chronić. Upominki w torbach papierowych z nadrukowanym logo mogą więc poprawić wizerunek firmy w oczach kontrahentów. Torby papierowe świetnie sprawdzą się do zapakowania prezentów, które podaruje się uczestnikom konferencji, prezentacji i szkoleń. Obecne metody zadruku, na przykład hot-stamping sprawiają, że torby papierowe mogą nabrać eleganckiego charakteru.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.