Artykuł sponsorowany

Techniki znakowania stosowane w produkcji materiałów reklamowych

Techniki znakowania stosowane w produkcji materiałów reklamowych

Istnieje kilka metod znakowania produktów przeznaczonych na materiały reklamowe. Wybór odpowiedniej uzależniony jest od materiału, na którym będzie wykonywane dane znakowanie oraz sposobu użytkowania danego przedmiotu. Znakowaniem materiałów reklamowych zajmują się specjalistyczne firmy, które wyposażone są w odpowiednie zaplecze sprzętowe. Jakie są techniki znakowania stosowane w produkcji materiałów reklamowych?

Najczęściej spotykany techniki znakowania materiałów reklamowych

Wybór odpowiedniej techniki uzależniony jest od wielu czynników. Każda z metod musi zostać prawidłowo dobrana względem materiału, na którym będzie się odbywał dany proces. W ten sposób mogą powstać wysokiej jakości gadżety z logotypem. Jakie są techniki znakowania materiałów reklamowych?

Tłoczenie – technika znakowania, która polega na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Istnieje wersja tej metody, której tłoczy się na sucho; odbijając jedynie samą matrycę w materiale. Jest też colorstamping, gdzie wykorzystuje się folię w kolorze złotym lub srebrnym. Tłoczenie wykorzystuje się do wszelkiego rodzaju materiałów skórzanych, tektury i tworzyw.

Grawer laserowy – w tym przypadku do znakowania wykorzystywana jest sterowana komputerowo wiązka lasera. Jest to niezwykle precyzyjna i uniwersalna metoda, która pozwala na stworzenie graweru, na materiałach, takich jak: metal, drewno, ceramika, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska

Sitodruk –jest to metoda znakowania, która polega ona na zastosowaniu formy drukowej w postaci szablonu z nałożoną na niego drobną siatką. W sicie część oczek jest zaklejona, natomiast te odkryte pozwalają farbie pokryć materiał. Skutkiem tego procesu jest efektywny nadruk reklamowy. Wykorzystywana jest przede wszystkim do znakowania odzieży.

Tampodruk– jest to metoda znakowania poprzez nakładanie trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany gadżet reklamowy. W tej metodzie wykorzystywana jest również tamponiarka oraz odpowiednia matryca.

Dystrybucją gadżetów reklamowych zajmują się takie przedsiębiorstwa jak producent akcesoriów reklamowych Studio Siedem.

Czy warto zainwestować w materiały reklamowe?

Materiały reklamowe są świetnym nośnikiem informacji. Jest to niezastąpione zaplecze reklamowe na wszelkiego rodzaju targach oraz wydarzeniach branżowych. Dzięki nim można nie tylko pozyskiwać nowych klientów, ale też kreować wizerunek firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.