Artykuł sponsorowany

Przepis na sukces. Jaka powinna być hotelowa restauracja?

Przepis na sukces. Jaka powinna być hotelowa restauracja?

Powiada się, że dobra restauracja to prawdziwa wizytówka hotelu. W stwierdzeniu tym nie ma krzty przesady. Smaczny posiłek – podobnie jak wygodny nocleg – stanowi podstawę udanego wypoczynku. Z tego względu hotelowa gastronomia stoi na coraz wyższym poziomie, a wiele lokali osiąga status kultowych. Co właściwie przesądza o ich sukcesie? Sprawdźmy to.

Przez żołądek do serca

Sprostanie gustom kulinarnym gości to nie lada wyzwanie. Każdy z nich ma swoje preferencje i nawyki żywieniowe. Najlepsze hotelowe restauracje są tego świadome, dlatego ich menu obfituje w rozmaite dania – kuchni polskiej i zagranicznej, mięsne i wegańskie, bezglutenowe, dla diabetyków i wiele innych. Dzięki uniwersalnemu podejściu, szefowie kuchni są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających smakoszy.
W dodatkowym urozmaiceniu karty dań pomaga wprowadzenie potraw lokalnych i sezonowych oraz szerokiej gamy alkoholi. Nie możemy też zapominać o najmłodszych gościach, którzy często odwiedzają restaurację wraz z rodzicami. Dzieci to szczególne niejadki, dlatego dobrym wyjściem jest opracowanie dań dedykowanych specjalnie dla nich – radzi ekspert renomowanej restauracji Cristal przy Pałacu Żaków pod Warszawą.

Z dbałością o jakość

Nawet najlepsze menu nie odniesie sukcesu, jeżeli potrawy będą bazować na niskiej jakości składnikach. Spiżarnia dobrej hotelowej kuchni jest zaopatrzona w produkty pierwszej świeżości – dotyczy to zwłaszcza owoców, warzyw i mięsa. Warto nawiązywać współpracę z firmami dostawczymi, które przywożą towary ze sprawdzonych źródeł. Tym samym oszczędzamy czas, który musielibyśmy spędzić na zakupach w sklepie.
Na rynku istnieje wiele firm, zaopatrujących sektor HoReCa. Gwarantują one stałe dowozy paczek w ustalonych odstępach czasu. Dzięki temu mamy pewność, że żywność nie jest przeterminowana i nadaje się do bezpiecznego spożycia. W przypadku restauracji serwujących dania kuchni regionalnej, opłacalne jest skontaktowanie się z dostawcami lokalnymi – objaśnia przedstawiciel restauracji Cristal.

Atmosfera ma znaczenie

Wizyta w restauracji to prawdziwe święto, stanowiące ucztę dla podniebienia, ale też dla oczu, uszu czy… węchu. O odwiedzeniu danego miejsca często decydują detale, takie jak wygląd wnętrz, sposób aranżacji przestrzeni, oświetlenie, muzyka czy unoszące się aromaty potraw. Najlepsze hotelowe restauracje są dopracowane w każdym calu już na etapie projektowania. Dzięki temu nie mają problemów z przyciągnięciem uwagi klientów.
Osoba odwiedzająca hotelową restaurację powinna czuć się niemal jak u siebie. W budowaniu poczucia komfortu i dobrej atmosfery niebagatelną rolę odgrywa obsługa – od kelnerów, aż po samą kuchnię. Okazując gościowi serce, możemy liczyć na jego wdzięczność i uznanie. To najlepszy sposób na pozyskanie stałych bywalców i zbudowanie renomy danego miejsca – podsumowuje specjalista z Pałacu Żaków.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.