Artykuł sponsorowany

Popularne drukowane nośniki reklamowe

Popularne drukowane nośniki reklamowe

Popularność cyfrowych kanałów przekazu nie jest w stanie wyprzeć popularności tradycyjnych drukowanych nośników reklamowych. O ile Twój potencjalny klient świadomie potrafi unikać reklam w telewizji czy Internecie, to w przestrzeni miejskiej nieświadomie może być poddawany jej wpływowi. Pozwól mu oswoić się z Twoją ofertą, kiedy będzie przechodził obok baneru lub oglądał plakat w trakcie podróży autobusem miejskim.

Najpopularniejszą formą drukowanej reklamy są banery i plakaty, ale są też inne, skuteczne i wartościowe formy – informuje ekspert z firmy Edytor-Studio.

Baner reklamowy – widoczność i rozpoznawalność marki

Spośród różnych drukowanych nośników reklamowych największą popularnością cieszą się te zewnętrzne, umieszczane na ulicy, w środkach komunikacji czy przestrzeni użyteczności publicznej. Jednym z bardzo popularnych i skutecznych nośników są banery reklamowe.  Zaletą banerów jest ich rozmiar, najczęściej zajmują powierzchnię kilku metrów. Odbiorcy widzą je z oddali, mają więc czas na zapoznanie się z treścią Twojej reklamy. Większa powierzchnia pozwala na większą dowolność treści – możesz zaintrygować minimalizmem albo podejść do tematu bardziej informacyjnie. Jeśli zamieścisz więcej szczegółów na banerze, będą lepiej widoczne niż na niewielkiej powierzchni plakatu. Pomyśl o korzystnym umiejscowieniu baneru i zastanów się, czy potencjalni klienci będą go widzieć tylko z auta, czy poruszając się pieszo lub rowerem. Od tego, ile czasu odbiorca będzie miał na zapoznanie się z reklamą, uzależnij liczbę szczegółów w projekcie.

Plakat – promocja i informacja

Innym zewnętrznym nośnikiem reklamy  – równie popularnym, co baner – jest plakat. Z powodzeniem może być pomniejszoną wersją projektu umieszczonego na banerze lub stanowić realizację odrębnego projektu. Szczegółowość treści, jaką zamieścisz na plakacie, musi być uzależniona od miejsca, w którym będziesz chciał powiesić plakat. Czy odbiorcy będą obok niego przechodzić, czy może przy okazji przystaną na chwilę. Najlepszymi miejscami na tego typu reklamę drukowaną są przystanki autobusowe lub specjalne wyznaczone do tego miejsca w autobusach – ludzie mimowolnie będą czytać treści umieszczone na plakacie. Plakaty mogą być montowane również na słupach oświetleniowych w formie tzw. sandwich

Inne formy reklamy drukowanej

W dobie tak rozwiniętej technologii drukarskiej z powodzeniem możesz zlecić wydrukowanie reklamy, na czym tylko chcesz. Liczy się pomysł i determinacja w chęci dotarcia do potencjalnych klientów. Oprócz zewnętrznych nośników reklamy koniecznie trzeba wspomnieć o tradycyjnym, ale niezmiennie eleganckim katalogu usług, który możesz wręczyć klientowi. Mniej wyszukaną formą katalogu są gazetki reklamowe i ulotki, które możesz dostarczyć potencjalnym klientom do skrzynek pocztowych, rozdać na ulicy lub udostępnić w siedzibie firmy dla zainteresowanych. Drukowana reklama to również  – teczki, opakowania reklamowe, czy etykiety produktowe.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.