Artykuł sponsorowany

Perfumy na zamówienie. Etapy powstawania

Perfumy na zamówienie. Etapy powstawania

Produkcja perfum pod własną marką jest ciekawym sposobem na promocję firmy. To również okazja do rozszerzenia zakresu swojej działalności i zaproponowanie klientom nowych, unikatowych zapachów. Jeśli w Twojej głowie zrodziła się koncepcja idealnych pod względem aromatu i designu perfum, czas znaleźć laboratorium, które podejmie się ich wyprodukowania i opakowania.

Dobry pomysł to już sukces. Jednak nierzadko zdarza się, że do laboratorium trafiają osoby, które chcą stworzyć coś pięknego, ale nie wiedzą, jak połączyć ze sobą poszczególne składniki. Rolą specjalisty jest zaproponowanie nut zapachowych poprzez dopasowanie ich do preferencji klienta. Zazwyczaj pod uwagę bierze się nie tylko preferencje zapachowe. Bardzo ważny jest styl życia, charakter, osobowość. Jeśli produkt ma być adresowany do szerszej grupy odbiorców, warto stworzyć go np. w trzech wariantach, aby każdy wybrał coś dla siebie.

Czym jest private label perfume?

Zamówienie perfum pod własną marką klienta z języka angielskiego nazywamy private label perfume. Taką usługę ofertuje MAYbe Cosmetics — polska firma kosmetyczna.
Znajomość branży i doświadczenie w tworzeniu perfum są ważne z punktu widzenia wymagającego przedsiębiorcy. Bez względu na to, czy ma on opracowany własny pomysł, czy dopiero szuka inspiracji, może skorzystać z doradztwa specjalistów. Zajmą się oni nie tylko opracowaniem idealnej receptury perfum, ale też oprawą graficzną będącą jednym z elementów komunikacji marketingowej. Własna marka perfum podnosi prestiż firmy, jest dobrym pomysłem również jako upominek dla kontrahentów czy pracowników.

Jak zamówić własne perfumy?

Proces powstawania perfum jest długi, ponieważ każdy etap trzeba przemyśleć i starannie zrealizować. Oznacza to konieczność nawiązania współpracy z firmą, która podejmie się nie tylko wykonawstwa, ale też doradzi, jaka kompozycja zapachowa będzie najlepsza, i odpowiednio opakuje perfumy. Realizacja zamówienia na private label perfume obejmuje:
  • opracowanie koncepcji zapachu.
  • projekt graficzny z motywem i logo,
  • produkcję zapachu,
  • konfekcjonowanie, dopasowanie odpowiedniego flakonika i opakowania,
  • raport bezpieczeństwa kosmetyku z informacjami o przebiegu procesu i stosowaniu nieszkodliwych składników,
  • zgłoszenie kosmetyku w CPNP.
Ważnym aspektem całego procesu jest bezpieczeństwo produkcji, zgodnie z zasadami GMP i GHP oraz kontrolowanie jakości na każdym etapie. Piękne i wysokogatunkowe perfumy to wizytówka firmy, która sprzedaje lub rozdaje je pod logo swojej marki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.