Perfumy na zamówienie. Etapy powstawania
Produkcja perfum pod własną marką jest ciekawym sposobem na promocję firmy. To również okazja do rozszerzenia zakresu swojej działalności i zaproponowanie klientom nowych, unikatowych zapachów. Jeśli w Twojej głowie zrodziła się koncepcja idealnych pod względem aromatu i designu perfum, czas znaleźć laboratorium, które podejmie się ich wyprodukowania i opakowania.
Dobry pomysł to już sukces. Jednak nierzadko zdarza się, że do laboratorium trafiają osoby, które chcą stworzyć coś pięknego, ale nie wiedzą, jak połączyć ze sobą poszczególne składniki. Rolą specjalisty jest zaproponowanie nut zapachowych poprzez dopasowanie ich do preferencji klienta. Zazwyczaj pod uwagę bierze się nie tylko preferencje zapachowe. Bardzo ważny jest styl życia, charakter, osobowość. Jeśli produkt ma być adresowany do szerszej grupy odbiorców, warto stworzyć go np. w trzech wariantach, aby każdy wybrał coś dla siebie.Czym jest private label perfume?
Zamówienie perfum pod własną marką klienta z języka angielskiego nazywamy private label perfume. Taką usługę ofertuje MAYbe Cosmetics — polska firma kosmetyczna.Znajomość branży i doświadczenie w tworzeniu perfum są ważne z punktu widzenia wymagającego przedsiębiorcy. Bez względu na to, czy ma on opracowany własny pomysł, czy dopiero szuka inspiracji, może skorzystać z doradztwa specjalistów. Zajmą się oni nie tylko opracowaniem idealnej receptury perfum, ale też oprawą graficzną będącą jednym z elementów komunikacji marketingowej. Własna marka perfum podnosi prestiż firmy, jest dobrym pomysłem również jako upominek dla kontrahentów czy pracowników.
Jak zamówić własne perfumy?
Proces powstawania perfum jest długi, ponieważ każdy etap trzeba przemyśleć i starannie zrealizować. Oznacza to konieczność nawiązania współpracy z firmą, która podejmie się nie tylko wykonawstwa, ale też doradzi, jaka kompozycja zapachowa będzie najlepsza, i odpowiednio opakuje perfumy. Realizacja zamówienia na private label perfume obejmuje:- opracowanie koncepcji zapachu.
- projekt graficzny z motywem i logo,
- produkcję zapachu,
- konfekcjonowanie, dopasowanie odpowiedniego flakonika i opakowania,
- raport bezpieczeństwa kosmetyku z informacjami o przebiegu procesu i stosowaniu nieszkodliwych składników,
- zgłoszenie kosmetyku w CPNP.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana