Artykuł sponsorowany

Organizacja szkoleń dla pracowników poza firmą. Czy to się opłaca?

Organizacja szkoleń dla pracowników poza firmą. Czy to się opłaca?

Szkolenia firnowe to wydarzenia, w które inwestuje coraz więcej przedsiębiorstw. Podnoszenie kwalifikacji pracowników i troska o odpowiednią biznesową atmosferę to główne czynniki zachęcające do podejmowania takich przedsięwzięć. Pojawia się jednak pytanie: czy organizować je w biurze, czy może w lokalu? Ta druga opcja może być bardzo korzystna. Przeczytaj o tym dlaczego.

Ładna i funkcjonalna przestrzeń ma znaczenie

Wbrew pozorom, nie tylko bankiety i przyjęcia biznesowe wymagają odpowiedniej oprawy. A często to właśnie wygląd wnętrz, ich przestronność i udogodnienia, decydują o sukcesie danego wydarzenia.

Dotyczy to również szkoleń, które stają się coraz bardziej profesjonalne. Czemu więc mają odbywać się w mało spektakularnym miejscu, na przykład w nieużytkowaniu pomieszczeniu w biurze? Słabo doświetlone wnętrza nie wpływają korzystnie na atmosferę. Tymczasem sale takie jak centrum bankietowe Astoria, nastawione są właśnie na klientów biznesowych. Oferują przestronne, jasne, nowoczesne przestrzenie, w sam raz do organizacji szkoleń.

Tak więc jeśli firma sama nie dysponuje odpowiednim miejscem, warto poszukać go „na zewnątrz”.

Szkolenie poza siedzibą firmy – czemu warto?

Dlaczego jeszcze warto zainwestować w organizacje szkolenia poza siedzibą firmy? Ponieważ korzystnie wpływa to na motywację pracowników. Będą się oni czuli bardziej zobowiązani do tego, by pojawić się w specjalnie zarezerwowanym miejscu.

Poza tym będzie to dla nich ciekawe doświadczenie, pozwalające się oderwać przynajmniej na jeden dzień od obowiązków w dobrze znanym miejscu. Pozwoli im to nabrać nowej perspektywy i w świeży sposób spojrzeć na wiele kwestii. Zdecydowanie sprzyja to temu, by pracownicy brali w szkoleniu aktywny udział.

Ile kosztuje organizacja szkolenia poza siedzibą firmy?

Osoby odpowiedzialne za organizację szkolenia firmowego, często muszą brać pod uwagę ograniczony budżet. Pozostaje zatem kwestia kosztów – jak droga jest organizacja szkolenia poza firmą?

Wszystko zależy od konkretnego miejsca, natomiast standardowa cena za wynajem sali konferencyjnej na szkolenie firmowe wynosi 160 złotych netto za godzinę. Do tego należy doliczyć koszt związany z bufetem (kawa, herbata, woda). Zazwyczaj jest to 20 złotych netto za osobę.  

Jak widać, dla dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, koszty te naprawdę nie są spore. Szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że w  biurze także trzeba by było ponieść wydatki na szkolenie.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.