Obsługa prawna małych i średniej wielkości firm – abonament
Większość mniejszych i średniej wielkości firm korzysta z usług świadczonych przez zewnętrzne biura księgowe, bo to rozwiązanie pewne, wygodne i opłacalne. Jednak niewiele firm decyduje się na outsourcing, jeśli chodzi o usługi prawne, a to często błąd. Obsługa prawna nie powinna być traktowana jako ostateczność, z której firma korzysta wyłącznie w razie problemów prawnych. Przyjrzyjmy się temu tematowi bliżej.
Zlecenie stałej obsługi prawnej wyspecjalizowanej kancelarii prawnej
Na rynku funkcjonuje coraz więcej firm, które na co dzień przygotowują i podpisują wiele różnych umów. Biznes to także często windykacja należności, obsługa reklamacji, udział w biznesowych negocjacjach, czy sprawy pracownicze. W tych wszystkich punktach (i zresztą nie tylko w nich) firmę może wspierać wyspecjalizowana kancelaria prawna. Obsługę prawną firmy zdecydowanie warto traktować jako środek, który pozwoli uniknąć wszelkich dotkliwych konsekwencji prawnych spowodowanych np. podpisaniem niekorzystnej umowy. O konkretnym przykładzie opowiada nam prowadząca swoją kancelarię radcy prawnego Karolina Kornaś-Gierek, która działa w okolicach Krakowa.
Zawarcie umowy, która wcześniej została skonsultowana z prawnikiem i w której zawarto zapisy maksymalnie zabezpieczające naszą firmę, znacznie zmniejszy ryzyko w razie sporów wynikających z wykonania umowy. Naszym zdaniem warto rozważyć zlecenie stałej obsługi prawnej firmy wyspecjalizowanej kancelarii prawnej.
Abonament dla firm: usługi dopasowane do potrzeb
Prawo często się zmienia, a przedsiębiorcom – zwłaszcza tym skoncentrowanym na rozwoju własnych biznesów – trudno jest być z nim na bieżąco. Jeśli zdecydujemy się powierzyć obsługę prawną kancelarii, warto poszukać naprawdę korzystnej oferty. Ciekawym rozwiązaniem jest abonament prawny dla firm. Warto znaleźć abonament prawny, który zapewnia wsparcie prawne i biznesowe, abonament, którego zakres i stawki są ustalane indywidualnie. Najlepsza opcja: pakiet usług, który można w każdej chwili zmienić, np. zwiększając liczbę godzin konsultacji miesięcznie w zależności od potrzeb. Jeżeli z jakichś względów wolimy kontakt osobisty, możemy znaleźć dla siebie nowoczesną, mobilną kancelarię radcy prawnego (oferta z dojazdem do klienta). Pamiętajmy jednak, że w dobie COVID-19 warto wszelkie kontakty face to face ograniczyć do minimum, zastępując je kontaktami telefonicznymi oraz mailowymi. Takie przypomnienie to dziś niemalże obowiązek przy każdej tworzonej treści dotyczącej usług.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana