Artykuł sponsorowany

Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które zwiększą efektywność działania w Twojej firmie

Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które zwiększą efektywność działania w Twojej firmie

Wprowadzenie do przedsiębiorstwa procesów mających na celu zarządzanie usługami telefonicznymi to ogromne ułatwienie i spore oszczędności. Dzięki nim możliwe jest uniknięcie codziennego angażowania pracowników w procesy, które nie są dla nich zrozumiałe. Wszystkim może zająć się zewnętrzna firma. W jakim stopniu najnowsze rozwiązania mogą wpłynąć na poprawę efektywności działania w przedsiębiorstwie?

Rozwiązania telekomunikacyjne, a pozyskiwanie klienta

W dobie ogromnej konkurencji rynkowej oferowanie klientom dobrych jakościowo produktów przestaje być wystarczające. Aktualnie, w celu pozyskania i utrzymania odbiorców konieczne jest zabieganie o nich przez oferowanie dodatkowych korzyści. Niewątpliwie jedną z kluczowych kwestii jest poziom obsługi klienta, do którego zalicza się wiele elementów - jednym z nim bez wątpienia jest odpowiednia forma doradztwa. Do tego celu potrzebne jest posiadanie wyszkolonej kadry:

  • handlowców,
  • doradców.

Jednak to nie wystarczy. W celu sprostania wymaganiom klientów konieczne jest również dysponowanie odpowiednim zapleczem technicznym, właściwą jakością usług telefonicznych, czy internetowych – aby móc prowadzić skuteczną komunikację. Każda usługa telekomunikacyjna to jednak koszt. Ten można natomiast zredukować, decydując się na outsourcing w zakresie przedstawionych usług.

Nowoczesne technologie w praktycznym wykorzystaniu

Prowadząc działalność gospodarczą – np. sklep internetowy – należy się liczyć z tym, że klienci będą nie tylko kontaktowali się mailowo, ale również i telefonicznie. W tym celu, aby nie przegapić żadnego połączenia, co mogłoby być frustrujące dla konsumenta, warto skorzystać z rozwiązania, jakim jest wirtualna centrala. Jednym z rozwiązań wirtualnej centrali jest opcja IVR, która umożliwia tworzenie drzewka telefonicznego. Pozwala ona na odtwarzanie konkretnych informacji dla konsumenta, który za pomocą tonów swojego głosu może przechodzić do dalszych struktur wyboru lub połączyć się z pracownikiem.

- W przypadku dużych firm nie bez znaczenia będą kolejne rozwiązania telekomunikacyjne – np. kolejkowanie konsumentów. Jeżeli do jednego działu, w którym pracuje np. 10 konsultantów, w jednym momencie próbuje dodzwonić się 15 klientów, utworzy się kolejka oczekujących. Wówczas można skorzystać z możliwości tworzenia wirtualnych kolejek. Każdy z klientów będzie wówczas informowany, które miejsce aktualnie zajmuje

– wyjaśnia specjalista z firmy Moll Telecom Service.

Innymi wygodnymi rozwiązaniami, które w znaczącym stopniu mogą wpłynąć na poprawienie obsługi klientów, są m.in.:

  • nagrywanie rozmów,
  • telekonferencje,
  • powiadomienia SMS.

Postaw na innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne

Wysoki poziom rozwiązań telekomunikacyjnych to absolutna podstawa na poziomie kontaktu klient-konsultant. Dlatego warto wybrać firmę, która nie tylko ma doświadczenie we wprowadzaniu tego typu udogodnień, ale również co najważniejsze – oferuje pomoc przy konfiguracji oraz późniejszych problemach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.