Nietypowa forma reklamy. Przegląd ciekawych rozwiązań
Reklama wizualna nie tylko informuje, ale wzbudza uczucia i oddziałuje na emocje, często przekonując do odpowiednich zachowań konsumenckich. Choć coraz trudniej dotrzeć z przekazem do przyzwyczajonych do wszechobecnej reklamy odbiorców, to aktywne agencje reklamowe wciąż poszukują atrakcyjnych i nietypowych form reklamy. Przeczytaj i dowiedz się, jakie stosują rozwiązania.
Kiedy reklama staje się bardziej skuteczna?
Skuteczność reklamy zależy od bardzo wielu czynników, które nie dają się łatwo definiować. Dobry przekaz powinien być czytelny i prawdziwy. Najlepiej, gdyby oddziaływał na uczucia odbiorcy i tworzył pozytywne emocje. Przecież to one w dużej mierze decydują o wyborach konsumenckich. Przekaz reklamowy staje się jeszcze bardziej skuteczny, gdy prezentowany jest odbiorcom pozytywnie nastawionym i otwartym na budowanie relacji z marką. Dlatego najlepszym momentem na promowanie większości produktów i usług jest czas urlopowy. Doskonale wiedzą o tym doświadczone agencje reklamowe. Wkroczyły one ze swoją działalnością na stoki narciarskie, plaże, baseny, lodowiska i inne obiekty rekreacyjne. Jedną z nich jest specjalista od nietypowych kampanii reklamowych Agencja Begra z okolic Krakowa.
Reklama na plażach i basenach
Profesjonalnie przygotowana kampania reklamowa może zapewnić firmie sukces rynkowy. Doskonałym miejscem do prezentowania reklamy wizualnej są plaże, nie tylko nadmorskie, ale również te nad jeziorami i rzekami, a także baseny. Logotypy firm wraz z hasłami reklamowymi można umieszczać na różnych powierzchniach. Znakomitym miejscem są ławeczki reklamowe oraz przebieralnie plażowe. Wszelkiego rodzaju potykacze, tablice, plakaty i banery reklamowe przyciągają wzrok i pozwalają na skuteczny przekaz reklamowy i informacyjny. Nie należy na plażach zapominać o potencjale gadżetów, takich jak ręczniki, parasole, czy też składane krzesełka i parawany z nadrukami reklamowymi.
Reklama na stokach narciarskich i lodowiskach
Aktywne agencje reklamowe dostrzegły znakomitą przestrzeń reklamową na stokach narciarskich i lodowiskach. Umieszczenie przekazu reklamowego na bilbordach i tablicach tworzy duży potencjał i może zapewnić skuteczne dotarcie do grupy docelowej. Reklama na oparciach i elementach krzesełek wyciągu narciarskiego lub bezpośrednio na gondolach to świetny sposób komunikowania się z potencjalnym klientem, tym bardziej że jazda wyciągiem pozwala na spokojną obserwację i kontakt z treściami reklam. Dobrym miejscem na umieszczenie reklamy są wejścia do wyciągów narciarskich lub bandy lodowisk. Świetnym pomysłem są też specjalne ławeczki reklamowe, balony, standy i flagi itp.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana