Artykuł sponsorowany

Nadruk na opakowaniach na wynos jako forma reklamy

Nadruk na opakowaniach na wynos jako forma reklamy

Nadruki na opakowaniach na wynos to wciąż popularna forma reklamy, szczególnie wśród lokali gastronomicznych. Choć mówi się, że coraz więcej firm przenosi swoje działania marketingowe do sieci, nie oznacza to, że te prowadzone poza Internetem nie mają już żadnego znaczenia. Wręcz przeciwnie. Są one równie ważne i wzajemnie się uzupełniają. Jak działają na ludzi nadruki na opakowaniach na wynos? Jakie są korzyści płynące z takiej formy reklamy?

Większa rozpoznawalność wśród stałych klientów

Czasy, w których liczył się sam produkt, minęły bezpowrotnie. Teraz klienci zwracają uwagę nie tylko na samą jakość produktu. Pod uwagę biorą również obsługę klienta, a nawet działania reklamowe! Jednym z przykładów takich działań jest sposób pakowania produktów. Opakowanie powinno być nie tylko estetyczne, ale także spójne z konkretną marką.

Opakowania bez nadruków, w niewyróżniających się kolorach, nie wywołują u klientów żadnej reakcji. Jest to całkowicie niewykorzystany potencjał. Dobrze zaprojektowane opakowanie na wynos powinno budować wśród klientów świadomość marki, utrwalać jej wizerunek. Dzięki temu klienci poczują więź z naszą marką, przyzwyczają się do niej, a to z kolei sprawi, że regularnie będą dokonywać u nas zakupów.

Opakowania na wynos z nadrukiem to nie tylko element związany ściśle z reklamą danego lokalu, skupiony na budowaniu wizerunku marki. To często także element ozdobny, który ma za zadanie wywołać pozytywne odczucia u klienta. Inaczej przecież prezentuje się np. jedzenie zapakowane w szary karton niskiej jakości, rozwalający się jeszcze przed odpakowaniem, a inaczej jedzenie zapakowane w estetyczny kartonik wysokiej jakości z nadrukiem prezentującym logo marki.

Prowadząc lokal z jedzeniem na wynos, warto pomyśleć o odpowiednich opakowaniach jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży. Jedną z firm, która zajmuje się produkcją opakowań, jest Drukarnia Dem Druk. Możemy zamówić tam opakowania z nadrukiem w dowolnym kształcie, o różnej wielkości. Sam nadruk również zostanie dla nas indywidualnie zaprojektowany, aby efekt końcowy spełnił nasze oczekiwania.

Zwrócenie uwagi nowych klientów

Choć opakowania z nadrukiem jako forma reklamy przynosi największe efekty w przypadku obecnych klientów, ma również wpływ na osoby, które do tej pory nie zagościły w naszym lokalu. Ładne, przyciągające wzrok opakowania wzbudzają ciekawość, którą można zaspokoić poprzez zapoznanie się z ofertą danej marki. To z kolei pierwszy krok do tego, aby taka osoba stała się naszym klientem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.