Nadruk na opakowaniach na wynos jako forma reklamy
Nadruki na opakowaniach na wynos to wciąż popularna forma reklamy, szczególnie wśród lokali gastronomicznych. Choć mówi się, że coraz więcej firm przenosi swoje działania marketingowe do sieci, nie oznacza to, że te prowadzone poza Internetem nie mają już żadnego znaczenia. Wręcz przeciwnie. Są one równie ważne i wzajemnie się uzupełniają. Jak działają na ludzi nadruki na opakowaniach na wynos? Jakie są korzyści płynące z takiej formy reklamy?
Większa rozpoznawalność wśród stałych klientów
Czasy, w których liczył się sam produkt, minęły bezpowrotnie. Teraz klienci zwracają uwagę nie tylko na samą jakość produktu. Pod uwagę biorą również obsługę klienta, a nawet działania reklamowe! Jednym z przykładów takich działań jest sposób pakowania produktów. Opakowanie powinno być nie tylko estetyczne, ale także spójne z konkretną marką.
Opakowania bez nadruków, w niewyróżniających się kolorach, nie wywołują u klientów żadnej reakcji. Jest to całkowicie niewykorzystany potencjał. Dobrze zaprojektowane opakowanie na wynos powinno budować wśród klientów świadomość marki, utrwalać jej wizerunek. Dzięki temu klienci poczują więź z naszą marką, przyzwyczają się do niej, a to z kolei sprawi, że regularnie będą dokonywać u nas zakupów.
Opakowania na wynos z nadrukiem to nie tylko element związany ściśle z reklamą danego lokalu, skupiony na budowaniu wizerunku marki. To często także element ozdobny, który ma za zadanie wywołać pozytywne odczucia u klienta. Inaczej przecież prezentuje się np. jedzenie zapakowane w szary karton niskiej jakości, rozwalający się jeszcze przed odpakowaniem, a inaczej jedzenie zapakowane w estetyczny kartonik wysokiej jakości z nadrukiem prezentującym logo marki.
Prowadząc lokal z jedzeniem na wynos, warto pomyśleć o odpowiednich opakowaniach jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży. Jedną z firm, która zajmuje się produkcją opakowań, jest Drukarnia Dem Druk. Możemy zamówić tam opakowania z nadrukiem w dowolnym kształcie, o różnej wielkości. Sam nadruk również zostanie dla nas indywidualnie zaprojektowany, aby efekt końcowy spełnił nasze oczekiwania.
Zwrócenie uwagi nowych klientów
Choć opakowania z nadrukiem jako forma reklamy przynosi największe efekty w przypadku obecnych klientów, ma również wpływ na osoby, które do tej pory nie zagościły w naszym lokalu. Ładne, przyciągające wzrok opakowania wzbudzają ciekawość, którą można zaspokoić poprzez zapoznanie się z ofertą danej marki. To z kolei pierwszy krok do tego, aby taka osoba stała się naszym klientem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana