Na które elementy odzieży najchętniej nanosimy nadruki?
Odzież reklamowa cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego, jest ona bowiem jednym z najłatwiejszych i stosunkowo najtańszych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności danej firmy. Może być noszona przez pracowników lub ofiarowana klientom w formie prezentu. Dlatego warto wiedzieć, gdzie umieszczać najlepiej na niej logo.
Zalety odzieży reklamowej
W wielu branżach odzież robocza to podstawowe wyposażenie każdego pracownika, dlatego warto skorzystać z okazji na promowanie swojej firmy i dodatkowo opatrzyć ją logiem oraz sloganem, który dzięki temu zostanie lepiej utrwalony w umysłach klientów. Odzież robocza bardzo często jest bowiem noszona przez pracowników nie tylko w miejscu pracy, ale i poza nim, co daje wiele okazji do jej rozreklamowania. Ponadto drukowanie znaków firmowych na odzieży pozytywnie wpływa także na pracowników, którzy nosząc ją, utożsamiają się bardziej ze swoim miejscem pracy i czują się doceniani.
Gdzie umieszczać logo na ubraniach reklamowych?
Współczesne techniki znakowania ubrań reklamowych pozwalają umieścić na nich nadruki niemal na każdym elemencie. Jednak nie zawsze oznacza to, że logo w tym samym miejscu w każdym przypadku będzie się prezentować tak samo dobrze. Dlatego jego rozlokowanie należy dobrać odpowiednio do rodzaju odzieży, jaka ma być zadrukowana.
T-shirty oraz bluzy
W przypadku tych ubrań reklamowych logo najczęściej umieszczane jest na ich centralnej części z przodu lub na plecach. Równie dobrze będzie się ono jednak prezentować, jeśli zostanie nadrukowane na rękawach, piersi czy też karczku.
Koszule biznesowe
Coraz więcej firm decyduje się także na umieszczenie swoich symboli na koszulach biznesowych, które świetnie prezentują się podczas wszelkiego rodzaju eventów czy spotkań firmowych. Jeśli chodzi o ten typ odzieży reklamowej, najlepiej postawić na wyhaftowanie logo lub nazwę firmy na ich kołnierzach, kieszeniach na piersi oraz mankietach.
Polary i kurtki softshell
Ten rodzaj reklamowych ubrań roboczych świetnie prezentuje się z nadrukami firmowymi umieszczonymi na plecach, a także rękawach, gdzie bez względu na wykonywane czynności pozostają dobrze widoczne i czytelne.
Haft, sitodruk czy sublimacja jaką metodę nanoszenia nadruku wybrać?
Odpowiednio wybrane umiejscowienie logo firmy oraz jej nazwy to jednak nie wszystko, istotna jest także to jaką metodą elementy te zostaną naniesione na odzież reklamową. O to jaką technikę zdobienia odzieży wybrać zapytaliśmy więc specjalistę z firmy WIB Wiesław Bobrowicz oferującej między innymi nadruki na odzież w miejscowości Białystok.
W przypadku nanoszenia nadruków na odzież najlepiej sprawdzają się trzy metody. Pierwszą z nich jest haft, który wykonywany jest komputerowo, dzięki temu prezentuje się elegancko. Sprawdza się on w przypadku grubszych materiałów z jakich wykonywane są koszulki polo, koszule oraz polary. Zaletą haftu jest także jego duża odporność na spieranie i uszkodzenia, dzięki temu odzież znakowana z użyciem tej metody prezentuje się perfekcyjnie przez długi czas. Drugą z opcji jest sitodruk. Należy on do najtańszej metody, która polecana jest w szczególności przy wykonywaniu dużej ilości nadruków, na bawełnianych T-shirtach. Sublimacja to natomiast jedna z najszybszych metod wykonywania kolorowych nadruków na odzieży reklamowej. Jej zaletą jest przede wszystkim to, że elementy umieszczone na ubraniach nie spierają się, ani nie blakną wraz z czasem, ponieważ wykorzystywany w tej metodzie barwnik przenika do włókien tkaniny.
Wybór techniki nadrukowywania elementów reklamowych na odzież pozostaje więc indywidualną kwestią każdej z firm w zależności od tego, jakie efekty chce ona uzyskać. Warto jednak wiedzieć, że istnieje możliwość łączenia haftu, sublimacji oraz sitodruku na jednym ubraniu, co daje możliwość stworzenia unikalnej odzieży reklamowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana