Artykuł sponsorowany

Na które elementy odzieży najchętniej nanosimy nadruki?

Na które elementy odzieży najchętniej nanosimy nadruki?

Odzież reklamowa cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego, jest ona bowiem jednym z najłatwiejszych i stosunkowo najtańszych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności danej firmy. Może być noszona przez pracowników lub ofiarowana klientom w formie prezentu. Dlatego warto wiedzieć, gdzie umieszczać najlepiej na niej logo. 

Zalety odzieży reklamowej 

W wielu branżach odzież robocza to podstawowe wyposażenie każdego pracownika, dlatego warto skorzystać z okazji na promowanie swojej firmy i dodatkowo opatrzyć ją logiem oraz sloganem, który dzięki temu zostanie lepiej utrwalony w umysłach klientów. Odzież robocza bardzo często jest bowiem noszona przez pracowników nie tylko w miejscu pracy, ale i poza nim, co daje wiele okazji do jej rozreklamowania. Ponadto drukowanie znaków firmowych na odzieży pozytywnie wpływa także na pracowników, którzy nosząc ją, utożsamiają się bardziej ze swoim miejscem pracy i czują się doceniani. 

Gdzie umieszczać logo na ubraniach reklamowych? 

Współczesne techniki znakowania ubrań reklamowych pozwalają umieścić na nich nadruki niemal na każdym elemencie. Jednak nie zawsze oznacza to, że logo w tym samym miejscu w każdym przypadku będzie się prezentować tak samo dobrze. Dlatego jego rozlokowanie należy dobrać odpowiednio do rodzaju odzieży, jaka ma być zadrukowana. 

T-shirty oraz bluzy 

W przypadku tych ubrań reklamowych logo najczęściej umieszczane jest na ich centralnej części z przodu lub na plecach. Równie dobrze będzie się ono jednak prezentować, jeśli zostanie nadrukowane na rękawach, piersi czy też karczku. 

Koszule biznesowe 

Coraz więcej firm decyduje się także na umieszczenie swoich symboli na koszulach biznesowych, które świetnie prezentują się podczas wszelkiego rodzaju eventów czy spotkań firmowych. Jeśli chodzi o ten typ odzieży reklamowej, najlepiej postawić na wyhaftowanie logo lub nazwę firmy na ich kołnierzach, kieszeniach na piersi oraz mankietach.

Polary i kurtki softshell 

Ten rodzaj reklamowych ubrań roboczych świetnie prezentuje się z nadrukami firmowymi umieszczonymi na plecach, a także rękawach, gdzie bez względu na wykonywane czynności pozostają dobrze widoczne i czytelne. 

Haft, sitodruk czy sublimacja jaką metodę nanoszenia nadruku wybrać?

Odpowiednio wybrane umiejscowienie logo firmy oraz jej nazwy to jednak nie wszystko, istotna jest także to jaką metodą elementy te zostaną naniesione na odzież reklamową. O to jaką technikę zdobienia odzieży wybrać zapytaliśmy więc specjalistę z firmy WIB Wiesław Bobrowicz oferującej między innymi nadruki na odzież w miejscowości Białystok. 

W przypadku nanoszenia nadruków na odzież najlepiej sprawdzają się trzy metody. Pierwszą z nich jest haft, który wykonywany jest komputerowo, dzięki temu prezentuje się elegancko. Sprawdza się on w przypadku grubszych materiałów z jakich wykonywane są koszulki polo, koszule oraz polary. Zaletą haftu jest także jego duża odporność na spieranie i uszkodzenia, dzięki temu odzież znakowana z użyciem tej metody prezentuje się perfekcyjnie przez długi czas. Drugą z opcji jest sitodruk. Należy on do najtańszej metody, która polecana jest w szczególności przy wykonywaniu dużej ilości nadruków, na bawełnianych T-shirtach. Sublimacja to natomiast jedna z najszybszych metod wykonywania kolorowych nadruków na odzieży reklamowej. Jej zaletą jest przede wszystkim to, że elementy umieszczone na ubraniach nie spierają się, ani nie blakną wraz z czasem, ponieważ wykorzystywany w tej metodzie barwnik przenika do włókien tkaniny. 

Wybór techniki nadrukowywania elementów reklamowych na odzież pozostaje więc indywidualną kwestią każdej z firm w zależności od tego, jakie efekty chce ona uzyskać. Warto jednak wiedzieć, że istnieje możliwość łączenia haftu, sublimacji oraz sitodruku na jednym ubraniu, co daje możliwość stworzenia unikalnej odzieży reklamowej. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.