Jakie funkcje pełnią zawieszki na klamkę?
Zawieszki na klamkę stosowane są najczęściej w hotelach i pensjonatach. Służą do komunikacji z innymi gośćmi i personelem obiektu. Na zawieszkach zwykle znajdują się krótkie komunikaty z prośbą o nieprzeszkadzanie lub zakazie wchodzenia. Zawieszki mogą być też formą reklamy – umieszczając na nich swój logotyp, można nawiązać współpracę z hotelem, dostarczając gotowe zawieszki reklamowe.
Jak wyglądają zawieszki reklamowe?
Zawieszki w górnej części posiadają specjalne nacięcia, które umożliwiają ich zamocowanie do klamek. Format zawieszki dostosowuje się do projektu i potrzeb użytkownika. Ważna jest ilość treści, którą chcemy umieść oraz potrzebne miejsca na reklamę. Tekst na zawieszce musi być czytelny z daleka, co umożliwia sprawną komunikację, warto zatem wybierać proste czcionki bez dodatkowych zdobień.
Aby prawidłowo wykonać projekt graficzny zawieszki, należy zaplanować jaka treść ma zostać nadrukowana i w jakim formacie. Jeśli zawieszka ma zawierać tylko krótki komunikat, można wówczas zmieścić prostą grafikę lub logotyp, ewentualnie dane kontaktowe firmy. Projekt zawieszki powinien być adekwatny do logotypu i identyfikacji wizualnej całego obiektu lub firmy, a jego wykonanie najlepiej przekazać grafikom komputerowym, którzy w estetyczny sposób wykonają spójną wizualizację. Usługi projektowania oraz produkcji zawieszek na klamki świadczy drukarnia internetowa Designer, która posiada bogate portfolio ofertowe.
Dlaczego warto stosować zawieszki na klamki w firmach?
Zawieszki na klamki dla firm mogą pełnić ważną funkcję w komunikacji z klientem. Jeśli w lokalu przeprowadzana jest inwentaryzacja lub okresowa dezynfekcja, warto o tym poinformować przechodzące osoby w elegancki sposób. Na zawieszce można też zamieścić zabawną treść zachęcającą do odwiedzenia lokalu lub dokonania zakupów. Zawieszki z logotypem mogą zostać wręczone sąsiadującym firmom, co pozwoli przeprowadzić nietuzinkową akcję reklamową.
Rodzaje zawieszek na drzwi
Najpopularniejszym rodzajem zawieszki stosowanym w firmach jest nakładka na drzwi z napisem „zaraz wracam” lub „chwilowo nieczynne”. Taki sposób komunikacji jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż samoprzylepna karteczka naklejona na drzwiach budynku. W hotelach najczęściej wywieszane są komunikaty o treści „nie przeszkadzać” lub „proszę posprzątać pokój”. Często spotykanym rozwiązaniem są zawieszki na klamki z menu, na których goście mogą zaznaczyć wybrana pozycje spośród listy posiłków.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana