Jakie atuty osiedli mieszkaniowych można wyeksponować w wirtualnych makietach 3D?
Wirtualna makieta to świetnie narzędzie do prezentacji nieruchomości, m.in. osiedli mieszkaniowych. Zaawansowana technologia pozwala wyeksponować wszystkie najważniejsze zalety inwestycji, a klient może poczuć się tak, jak gdyby już był w swoim wymarzonym mieszkaniu. Jak to działa? Dowiedz się więcej.
Czym jest wirtualna makieta?
Wirtualna makieta to rzeczywiste odwzorowanie nieruchomości, które można oglądać na ekranie komputera lub smartfonu. Są one szczególnie przydatne przy sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym, gdy nie ma możliwości pokazania nieruchomości na żywo. Umożliwiają dokładne obejrzenie inwestycji i oferują szereg przydatnych funkcji. Wirtualna makieta udostępniona w aplikacji Smart Model ma np. wbudowaną wygodną wyszukiwarkę mieszkań, dzięki której klienci mogą w prosty sposób odnaleźć lokale spełniające ich oczekiwania. Zobaczyć ich funkcjonalną aranżację. Nowoczesne makiety są bardzo realistyczne i umożliwiają obejrzenie inwestycji z różnych stron i o różnych porach dnia i w nocy.
Co można na niej pokazać?
Dzięki wirtualnej makiecie klienci mogą zapoznać się z całą inwestycją w otoczeniu sąsiadów. Aplikacja Smart Model pozwala także zobaczyć wybrane mieszkanie wraz z jego funkcjonalną aranżacją, dlatego łatwo zorientować się, czy mieszkanie spełni oczekiwania klientów. Dodatkowym atutem jest możliwość zobaczenia widoku z balkonu czy okna. Wirtualna makieta pozwala również pokazać, w którym miejscu na elewacji budynku znajduje się konkretne mieszkanie. Wszystkie funkcjonalności dostępne w wirtualnej makiecie Smart Model dają klientowi bezpieczeństwo w podjęciu trafnej decyzji i dostarczają wszelkich danych na temat mieszkania i otoczenia budynku.
Co ważne, wirtualna makieta osiedla jest bezpośrednio połączona systemem CRM inwestycji, dzięki czemu zawarte w niej informacje są aktualne. Aplikacja Smart Model jest zoptymalizowana pod kątem szybkości działania na wszystkich urządzeniach mobilnych. Intuicyjna obsługa aplikacji powoduje, że obsłużą ją również mniej zaawansowani internauci. Jest to zatem świetne narzędzie informacyjne, promocyjne i reklamowe, które można wykorzystać w komunikacji z klientem na różnych etapach procesu sprzedażowego.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana