Artykuł sponsorowany

Jakie atuty osiedli mieszkaniowych można wyeksponować w wirtualnych makietach 3D?

Jakie atuty osiedli mieszkaniowych można wyeksponować w wirtualnych makietach 3D?

Wirtualna makieta to świetnie narzędzie do prezentacji nieruchomości, m.in. osiedli mieszkaniowych. Zaawansowana technologia pozwala wyeksponować wszystkie najważniejsze zalety inwestycji, a klient może poczuć się tak, jak gdyby już był w swoim wymarzonym mieszkaniu. Jak to działa? Dowiedz się więcej.

Czym jest wirtualna makieta?

Wirtualna makieta to rzeczywiste odwzorowanie nieruchomości, które można oglądać na ekranie komputera lub smartfonu. Są one szczególnie przydatne przy sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym, gdy nie ma możliwości pokazania nieruchomości na żywo. Umożliwiają dokładne obejrzenie inwestycji i oferują szereg przydatnych funkcji. Wirtualna makieta udostępniona w aplikacji Smart Model ma np. wbudowaną wygodną wyszukiwarkę mieszkań, dzięki której klienci mogą w prosty sposób odnaleźć lokale spełniające ich oczekiwania. Zobaczyć ich funkcjonalną aranżację. Nowoczesne makiety są bardzo realistyczne i umożliwiają obejrzenie inwestycji z różnych stron i o różnych porach dnia i w nocy.

Co można na niej pokazać?

Dzięki wirtualnej makiecie klienci mogą zapoznać się z całą inwestycją w otoczeniu sąsiadów. Aplikacja Smart Model pozwala także zobaczyć wybrane mieszkanie wraz z jego funkcjonalną aranżacją, dlatego łatwo zorientować się, czy mieszkanie spełni oczekiwania klientów. Dodatkowym atutem jest możliwość zobaczenia widoku z balkonu czy okna. Wirtualna makieta pozwala również pokazać, w którym miejscu na elewacji budynku znajduje się konkretne mieszkanie. Wszystkie funkcjonalności dostępne w wirtualnej makiecie Smart Model dają klientowi bezpieczeństwo w podjęciu trafnej decyzji i dostarczają wszelkich danych na temat mieszkania i otoczenia budynku.

Co ważne, wirtualna makieta osiedla jest bezpośrednio połączona systemem CRM inwestycji, dzięki czemu zawarte w niej informacje są aktualne. Aplikacja Smart Model jest zoptymalizowana pod kątem szybkości działania na wszystkich urządzeniach mobilnych. Intuicyjna obsługa aplikacji powoduje, że obsłużą ją również mniej zaawansowani internauci. Jest to zatem świetne narzędzie informacyjne, promocyjne i reklamowe, które można wykorzystać w komunikacji z klientem na różnych etapach procesu sprzedażowego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.