Artykuł sponsorowany

Jak znaleźć i wybrać dobrego dostawcę samochodów poleasingowych

Jak znaleźć i wybrać dobrego dostawcę samochodów poleasingowych

Możliwość zakupienia samochodu poleasingowego jawi się wielu osobom jako niesamowita okazja: prawie nowy samochód w bardzo okazyjnej cenie – tylko brać! Ale uwaga! Rynek samochód używanych jest jak pole minowe. Jak szukać, żeby nie wdepnąć? Na co zwrócić uwagę, rozglądając się za dostawcą samochodów poleasingowych? Podpowiadamy, jak znaleźć uczciwego sprzedawcę.

Samochody poleasingowe – czy warto?

Samochód, który używany był w ramach leasingu przez pracowników firmy korzystającej z tej metody finansowania zakupu, a potem jest odsprzedawany w atrakcyjnej cenie, to nie lada gratka i kusząca propozycja, szczególnie dla osób, które chcą połączyć atrakcyjną cenę ze stosunkowo młodym rocznikiem auta. Czy to w ogóle możliwe? Zapytaliśmy specjalistów z serwisu Auto Trans.
Uważamy, że da się pogodzić przystępną cenę z dobrym rocznikiem – zapewnia nasz rozmówca . – Trzeba jednak uważać, bo zakup auta po leasingu to duże ryzyko. Warto poświęcić czas na poszukiwania uczciwego sprzedawcy.
Na co szczególnie zwrócić uwagę? Przede wszystkim na przebieg i stan pojazdu, który nas interesuje. Może się okazać, że kilkuletni samochód służbowy jest bardziej wyeksploatowany niż znacznie starszy wóz, który służył jako drugie auto w rodzinie. Warto poświęcić czas na znalezienie solidnego i uczciwego sprzedawcy, który nie zatai przed nami historii auta – przebyte wypadki, usterki i naprawy wiele mówią o tym, jak auto było traktowane i czego można się po nim spodziewać.

Jak znaleźć dobrego dostawcę samochodów poleasingowych?

Jeżeli poważnie myślimy o zakupie samochodu poleasingowego, pierwszym krokiem powinno być porównanie ofert sprzedawców. Jest kilka cech, na które należy zwrócić uwagę:
  • Stan pojazdów – nie tylko interesującej nas sztuki, ale wszystkich oferowanych przez danego dostawcę. Widząc ogół, można wysnuć wnioski co do tego, na ile sprzedawca dba o to, aby zaoferować klientom wyłącznie samochody w dobrym stanie, a na ile trafienie zadbanej sztuki będzie kwestią przypadku. Przy kupnie używanego auta nie należy nigdy zdawać się na łut szczęścia!
  • Dokładnie udokumentowana historia pojazdów. Auta poleasingowe były użytkowane przez firmy, a to oznacza, że wszelkie wypadki i naprawy były skrupulatnie dokumentowane i rozliczane. Sprzedawca powinien udostępnić tę dokumentację zainteresowanym.
  • Dotychczasowa dbałość o auto. Kilkuletni samochód może wciąż pachnieć nowością albo przypominać połączenie wraku z rupieciarnią. Warto sprawdzić, czy elementy wciąż są idealnie spasowane, czy nie są zarysowane ani nieodwracalnie poplamione. Czystość i zachowanie auta w jak najlepszym stanie dobrze świadczą o dotychczasowym stylu użytkowania.
  • Kto nim jeździł? To bardzo ważne, bo dostawcy jeżdżą więcej niż inaczej kadra kierownicza, a często także w innym stylu. Warto skorzystać z usług sprzedawcy samochodów poleasingowych, który oferuje wyłącznie auta używane w dużych firmach przez pracowników wyższych szczebli.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.