Artykuł sponsorowany

Jak zbadać przeszłość firmy, z którą chce się nawiązać współpracę?

Jak zbadać przeszłość firmy, z którą chce się nawiązać współpracę?

Pewna trudność dotycząca nawiązywania współpracy z innymi firmami dla większości przedsiębiorców tkwi w tym samym: ostrożność i nieufność. Dodajmy jednak, że trzymanie się zasady kontrolowanego zaufania nie jest tu cechą złą, a wręcz przeciwnie. Trzymając się tej zasady, w jaki sposób najlepiej zbadać przeszłość firmy, z którą chcemy nawiązać współpracę? Próbować na własną rękę, a może jednak skorzystać z pomocy biura detektywistycznego?

Dlaczego i po co chcemy zbadać przeszłość potencjalnego partnera do współpracy?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest jasna, ale chcielibyśmy ją nieco rozwinąć. Im większe pieniądze włożone w planowany biznes, tym bardziej zależy nam na tym, żeby przede wszystkim nie stracić, a wręcz przeciwnie — zyskać. Badanie wiarygodności kontrahenta pozwala nam rzeczowo ocenić, czy nawiązując z nim współpracę, rzeczywiście możemy liczyć na zysk, a nie odwrotnie. Na każdym rynku liczy się doświadczenie, ale wszyscy doskonale wiemy, że nie chodzi tu wyłącznie o staż, czas funkcjonowania w branży. Kompleksowe badanie przeszłości firmy to przede wszystkim badanie jej historii w kontekście finansów i projektów, w które była i jest zaangażowana. To sprawdzenie, czy przedsiębiorstwo nie widnieje w rejestrach lub giełdach długów oraz sprawdzenie ważności uzyskanych licencji, certyfikatów, referencji. Badanie przeszłości przedsiębiorstwa to też po prostu pozyskiwanie obiektywnych opinii od byłych i obecnych kontrahentów tejże firmy.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy detektywa i jak wybrać odpowiedniego?

Korzystanie z pomocy detektywa w Polsce jeszcze jakiś czas temu kojarzyło nam się wyłącznie ze sprawami rodzinnymi, a więc zleceniami od osób prywatnych i kryminalnymi, a więc zleceniami stricte policyjnymi. Dziś nowoczesne, działające kompleksowo agencje detektywistyczne, jak działające na Śląsku Biuro Detektywistyczne DETCOM, coraz częściej zajmują się też sprawami gospodarczymi związanymi z przedsiębiorstwami. Wybierając agencję detektywistyczną, warto kierować się zasadą, że dobra agencja detektywistyczna działa zazwyczaj na kilku obszarach. Świadczy usługi zarówno dla biznesu, jak i dla osób prywatnych; detektywistyka policyjna to sprawa odrębna. Zwykle fachowość kojarzy nam się ze ścisłą specjalizacją, jednak branża detektywistyczna to branża specyficzna. Badanie przeszłości firmy, sprawdzenie kontrahenta przed podpisaniem umowy najlepiej powierzyć agencji detektywistycznej z dużym, wachlarzowym, rzetelnym doświadczeniem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.