Artykuł sponsorowany

Jak umieścić personalizowany nadruk na koszulce?

Jak umieścić personalizowany nadruk na koszulce?

Koszulki z nadrukiem są bardzo popularne i często wykorzystywane przez osoby prywatne, jak również firmy, które traktują je jako narzędzie marketingowe. Zamieszczenie personalizowanego nadruku na koszulce jest także świetnym pomysłem, gdy chcemy obdarować kogoś nieszablonowym prezentem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są rodzaje nadruków na koszulkach i gdzie możemy taki nadruk zamówić, zapraszamy do lektury.

Dlaczego warto zamówić koszulki z nadrukiem?

T-shirty z nadrukami podkreślają przynależność do jakiejś grupy lub też służą wyrażeniu siebie poprzez ubiór. Ta pierwsza funkcja wykorzystywana jest w przypadku koszulek reklamowych. Są to najczęściej koszulki z tzw. logotypem firmy, lecz nie zawsze. Czasami widnieje na nich hasło reklamowe kojarzone z konkretną firmą. Jeśli chodzi o koszulki z nadrukami zamawiane przez osoby prywatne, to są one często  zamawiane na prezent z okazji takich jak np. Boże Narodzenie czy Walentynki, jak również wieczory panieńskie czy urodziny. Tego rodzaju koszulki z personalizowanym nadrukiem, podobnie jak koszulki reklamowe, zamówić można w wielu drukarniach zajmujących się profesjonalnym drukowaniem na tkaninach i dzianinach, jak np. drukarni sitodrukowej Sprint.  

Jak zamówić koszulkę z personalizowanym nadrukiem?

Aby zamówić koszulkę z nadrukiem, należy skontaktować się z wybraną drukarnią, która realizuje tego typu projekty. Często drukarnia taka zapewnia możliwość nadruku nie tylko prostych logotypów i napisów, lecz także oferuje doradztwo graficzne i pomoc przy tworzeniu bardziej skomplikowanych projektów. Jeżeli interesuje nas zadrukowanie dużej ilości egzemplarzy identycznym nadrukiem, warto zdecydować się na sitodruk na koszulkach. Będzie to zatem doskonały wybór w przypadku koszulek firmowych. Nadruki wykonane tą techniką są trwałe i nie ulegają uszkodzeniu nawet podczas prania, a także są odporne na warunki atmosferyczne.

Równie trwałym rodzajem nadruku będzie nadruk termotransferowy, który powstaje w procesie wgrzewania nadruku w warunkach bardzo wysokiej temperatury. Natomiast w przypadku różnego typu odzieży wykonanej z poliestru najlepszym wyborem będzie druk solwentowy. Rodzaj grafiki wykorzystywanej w przypadku tego rodzaju druku zależy włącznie od naszej fantazji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.