Artykuł sponsorowany

Jak sformułować atrakcyjną ofertę sprzedaży nieruchomości?

Jak sformułować atrakcyjną ofertę sprzedaży nieruchomości?

Sprzedaż nieruchomości to niełatwa sprawa. Trzeba nie tylko załatwić sporo formalności, ale też napisać skuteczne ogłoszenie, które przyciągnie uwagę potencjalnych nabywców. Zastanawiasz się, jak sformułować atrakcyjną ofertę sprzedaży nieruchomości, która pomoże Ci dobić transakcji szybciej, a jednocześnie za wyższą cenę? Zapoznaj się z naszym poradnikiem.

Chwytliwy tytuł

Tytuł to niezwykle ważny element oferty. Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego nabywcy nieruchomości, dlatego warto się do niego porządnie przyłożyć. Dobry tytuł powinien być przede wszystkim prosty i czytelny. Musi zawierać najważniejsze informacje: rodzaj nieruchomości, lokalizację, metraż. Warto również, by był unikalny – nie kopiuj go z podobnych ogłoszeń. Pisząc tytuł, unikaj zdrobnień („mieszkanko”) i zbędnych określeń („malownicze”, „przytulne”). Mogą się one nie spodobać niektórym potencjalnym nabywcom, a ponadto utrudnić znalezienie Twojej oferty w wyszukiwarce.

Dobre zdjęcia

Ludzie kupują oczami, dlatego w ofercie sprzedaży mieszkania niezbędne są zdjęcia. Powinny one dokładnie obrazować stan, standard i układ nieruchomości, tak by potencjalny nabywca był w stanie wyobrazić sobie na ich podstawie cały dom lub mieszkanie. Warto dodać fotografie ukazujące widok z okna – zwłaszcza jeśli rozpościerający się z niego widok jest przyjemny dla oka. Jeśli chcesz, aby Twoja oferta przyciągała wzrok, dobrym pomysłem będzie wynajem profesjonalnego fotografa.

Jak wyjaśnia pracownik biura Partner Nieruchomości z Torunia: Inwestycja w sesję zdjęciową zwróci Ci się w postaci zwiększonej liczby zapytań i możliwości uzyskania lepszej ceny.

Rzetelny i konkretny opis nieruchomości

Gdy masz już tytuł i zdjęcia, możesz zabrać się za treść ogłoszenia. Zawrzyj w nim wszystkie niezbędne informacje: lokalizację, metraż, liczbę i wielkość pomieszczeń, piętro, rodzaj zabudowy, rok i technologię budowy, stan techniczny lokalu, jego dodatkowe atuty (balkon, ogródek, instalacja alarmowa) oraz oczywiście cenę. Nie zapomnij o opisie okolicy – na przykład jeśli piszesz ogłoszenie o sprzedaży mieszkania w Toruniu, wspomnij, czy w pobliżu znajdują się parki, sklepy, przystanki komunikacji publicznej i inne udogodnienia. Poza tym w ofercie warto umieścić informacje o terminie dostępności, opłatach stałych i zmiennych czy księdze wieczystej.

Mamy nadzieję, że nasz poradnik pomógł Ci w napisaniu atrakcyjnego ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości. Choć sformułowanie dobrej oferty może zająć Ci trochę czasu, pomoże Ci ona sprzedać mieszkanie szybciej i za lepszą cenę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.