Artykuł sponsorowany

Jak organizować udane imprezy firmowe?

Jak organizować udane imprezy firmowe?

Kiedy w mediach pojawia się temat imprez firmowych, omawiany jest zwykle w kontekście dużej korporacji niczym z amerykańskich filmów. Poruszane są wątki dress code, savoir-vivre, czyli jak należy się ubrać, zachowywać wobec innych pracowników firmy, w szczególności tych wyższych rangą. Organizatorom imprez doradza się jak właściwie rozmieścić przy stołach gości, czy potrzebne są dekoracje, jak z nimi nie przesadzić, czy na firmowym bankiecie może pojawić się alkohol, a jeśli tak, to jaki. To oczywiście mogą być bardzo cenne i sensowne wskazówki, ale nie dla wszystkich. Dlaczego? Bo nie we wszystkich firmach panuje atmosfera, która tego wymaga. Jest coraz więcej dużych firm, w których panuje absolutnie koleżeńska i przyjacielska atmosfera, a do szefa każdy zwraca się po imieniu. I to na organizacji imprezy dla takiej właśnie firmy się skoncentrujemy.

Charakter imprezy ma znaczenie

Imprezy firmowe organizuje się z przeróżnych powodów i w różnych celach. Organizujemy imprezy integracyjne, które mają za zadanie pozwolić wszystkim lepiej się zapoznać, imprezy z okazji okrągłych rocznic istnienia firmy czy imprezy, by świętować sukces, który udało się osiągnąć wspólnymi siłami. Na imprezę integracyjną możemy wybrać dowolne miejsce, poczynając od eleganckiej kolacji w restauracji po wspólny wyjazd na paintball. Ten ostatni najlepiej pasuje do imprez integracyjnych. Imprezy z dwóch pozostałych okazji zawsze warto zorganizować w restauracji, aby podkreślić charakter wydarzenia. Sprawdźmy, czy w okolicy znajduje się szykowna sala bankietowa, popytajmy o szczegóły, na przykład: czy właściciele zgodzą się, abyśmy przynieśli ze sobą własne dekoracje (typu: balony z logo firmy, serwetki w firmowych kolorach, firmowe kubki, w których obsługa poda gościom kawę do deseru), czy do dyspozycji jest może zespół muzyków, którzy mogliby umilić świętowanie, ile osób z obsługi będzie na sali.

Menu idealne dla gości

Główny cel imprezy to oczywiście miłe spędzanie wspólnie czasu, ale menu jest bardzo ważną częścią imprezy. Warto dopytać współpracowników o ich kulinarne preferencje i nie ograniczać się bardzo w wyborze dań. Nie każdemu przypadnie do gustu na przykład kuchnia japońska czy tajska – mówi nam przedstawiciel restauracji Patio Con GUSTO z Pszczyny.
Wiele osób cierpi także na alergie pokarmowe, coraz częściej zdarza nam się nietolerancja glutenu czy laktozy i nie jest to wymysł XXI wieku, a konsekwencja tego, w jaki sposób żyjemy. Zadbajmy o zróżnicowane dania, które każdemu przypadną do gustu. Pamiętajmy o przekąskach, które powinny pojawić się na stole po obiedzie i deserze, by nasi goście z pełnym żołądkiem mogli dotrwać do kolacji – w końcu zakładamy, że to będzie udana impreza firmowa, a na udział w takowej potrzebujemy zawsze sporo energii.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.