Artykuł sponsorowany

Jak długo torba termoizolacyjna może trzymać temperaturę?

Jak długo torba termoizolacyjna może trzymać temperaturę?

Torby typu „cooler” to nie tylko funkcjonalne narzędzie pracy lokalu gastronomicznego, ale także doskonały nośnik reklamowy. Marka prezentuje spójny przekaz marketingowy i wydaje się bardziej profesjonalna, jeżeli posługuje się gadżetami z własnym logo i przyjętą przez nią kolorystyką. Aby sprawnie połączyć branding z praktycznym zastosowaniem wyposażenia, warto wiedzieć, czym dokładnie charakteryzują się torby termoizolacyjne.

Utrzymanie odpowiedniej temperatury żywności odgrywa dużą rolę w działalności lokali gastronomicznych – opinia klienta wiele zależy od tego, czy dostarczone jedzenie nadal jest ciepłe. Dostawcy warzyw, owoców czy zakupów z pobliskich marketów muszą z kolei zadbać, aby zakupione produkty się nie rozmroziły lub nie zwiędły, na co są szczególnie narażeni w sezonie letnim. Także sami konsumenci, wybierając się na piknik lub w podróż, często pakują przygotowane przekąski do toreb termicznych.

Jak powinna działać torba termoizolacyjna? 

Zadaniem opisywanych toreb jest utrzymanie temperatury transportowanej żywności – zarówno ciepłej, jak i zimnej. Niektóre modele zostały uszyte z materiałów termoizolacyjnych, a inne są wyposażone w specjalne wkłady chłodzące bądź ogrzewające „ładunek”. Żelowe wsady zazwyczaj mrozi się przed włożeniem do środka, a tworzywa nieprzepuszczające zimna dodatkowo chronią przewożone produkty. W podobny sposób działają torby cooler, które mogą trzymać chłód nawet przez kilka godzin.

Dokładne parametry dotyczące długości „pracy” takiego bagażu zależą od wybranego modelu, jakości materiałów oraz rodzaju wsadu lub innej technologii odpowiadającej za chłodzenie. Wkłady żelowe zwykle utrzymują temperaturę do dwóch godzin, a twarde do czterech. Istnieją również torby termoelektryczne, które podpina się do zapalniczki w samochodzie, skąd pobierają prąd zasilający ich działanie. Przy wyborze wyposażenia warto również pamiętać o jego rozmiarze – szeroki wybór w tym zakresie oferuje firma OKTIS.

Torby termoizolacyjne jako przekaz reklamowy 

Warto pamiętać, aby na wybranej torbie cooler umieścić logo swojego przedsiębiorstwa. Nie tylko klient, ale i przypadkowy przechodzień, kiedy będzie dostarczać się zamówienie zwróci uwagę na nazwę lokalu bądź dostawcy. Dobrą praktyką jest również dobranie koloru odpowiadającego temu, jakim firma posługuje się na swoich kanałach społecznościowych, w różnorodnych grafikach czy na stronie internetowej. Unikanie chaosu w tak przygotowanym przekazie marketingowym sprawia, że marka postrzegana jest jako profesjonalna.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.