Jak długo torba termoizolacyjna może trzymać temperaturę?
Torby typu „cooler” to nie tylko funkcjonalne narzędzie pracy lokalu gastronomicznego, ale także doskonały nośnik reklamowy. Marka prezentuje spójny przekaz marketingowy i wydaje się bardziej profesjonalna, jeżeli posługuje się gadżetami z własnym logo i przyjętą przez nią kolorystyką. Aby sprawnie połączyć branding z praktycznym zastosowaniem wyposażenia, warto wiedzieć, czym dokładnie charakteryzują się torby termoizolacyjne.
Utrzymanie odpowiedniej temperatury żywności odgrywa dużą rolę w działalności lokali gastronomicznych – opinia klienta wiele zależy od tego, czy dostarczone jedzenie nadal jest ciepłe. Dostawcy warzyw, owoców czy zakupów z pobliskich marketów muszą z kolei zadbać, aby zakupione produkty się nie rozmroziły lub nie zwiędły, na co są szczególnie narażeni w sezonie letnim. Także sami konsumenci, wybierając się na piknik lub w podróż, często pakują przygotowane przekąski do toreb termicznych.
Jak powinna działać torba termoizolacyjna?
Zadaniem opisywanych toreb jest utrzymanie temperatury transportowanej żywności – zarówno ciepłej, jak i zimnej. Niektóre modele zostały uszyte z materiałów termoizolacyjnych, a inne są wyposażone w specjalne wkłady chłodzące bądź ogrzewające „ładunek”. Żelowe wsady zazwyczaj mrozi się przed włożeniem do środka, a tworzywa nieprzepuszczające zimna dodatkowo chronią przewożone produkty. W podobny sposób działają torby cooler, które mogą trzymać chłód nawet przez kilka godzin.
Dokładne parametry dotyczące długości „pracy” takiego bagażu zależą od wybranego modelu, jakości materiałów oraz rodzaju wsadu lub innej technologii odpowiadającej za chłodzenie. Wkłady żelowe zwykle utrzymują temperaturę do dwóch godzin, a twarde do czterech. Istnieją również torby termoelektryczne, które podpina się do zapalniczki w samochodzie, skąd pobierają prąd zasilający ich działanie. Przy wyborze wyposażenia warto również pamiętać o jego rozmiarze – szeroki wybór w tym zakresie oferuje firma OKTIS.
Torby termoizolacyjne jako przekaz reklamowy
Warto pamiętać, aby na wybranej torbie cooler umieścić logo swojego przedsiębiorstwa. Nie tylko klient, ale i przypadkowy przechodzień, kiedy będzie dostarczać się zamówienie zwróci uwagę na nazwę lokalu bądź dostawcy. Dobrą praktyką jest również dobranie koloru odpowiadającego temu, jakim firma posługuje się na swoich kanałach społecznościowych, w różnorodnych grafikach czy na stronie internetowej. Unikanie chaosu w tak przygotowanym przekazie marketingowym sprawia, że marka postrzegana jest jako profesjonalna.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana