Artykuł sponsorowany

Ile kosztuje DJ na wesele?

Ile kosztuje DJ na wesele?

Oprawa muzyczna wesela jest bardzo ważną kwestią, o której trzeba pomyśleć odpowiednio wcześnie. Istnieją dwie opcje – zespół na żywo lub DJ. Jeśli zdecydujesz się na drugie rozwiązanie, warto zorientować się w dostępnych ofertach i wybrać taką, która mieści się w założonym budżecie. Ile kosztują usługi DJ’a na wesele? Od czego dokładnie zależy jego cennik i co wchodzi w skład pracy takiego artysty?

Od czego zależy cena usług DJ’a na wesele? 

Każdy DJ na wesele pracuje w nieco inny sposób. Z tego powodu przed zdecydowaniem się na konkretną osobę trzeba sprawdzić, co dokładnie wchodzi w skład podstawowej oferty. Wpływ na to ma czas pracy czy zorganizowanie takich dodatków, jak np. dym podczas pierwszego tańca czy dodatkowe oświetlenie. Niektóre pary młode decydują się również na postawienie specjalnych podświetlanych napisów lub fotobudki. Za wszystkie te udogodnienia odpowiada właśnie DJ na wesele.

Podstawowa oferta będzie więc znacznie tańsza niż ta, która obejmuje wspomniane dodatki. Niekiedy jednak DJ na wesele udostępnia niektóre opcje w gratisie. Czasem istnieje opcja wydłużenia czasu jego pracy po dogadaniu i dopłaceniu odpowiedniej sumy. Niektórzy DJ’e pracują w zespole, a inni oferują również wstawki z muzyką na żywo. Z tego powodu rozbieżności pomiędzy cenami usług poszczególnych artystów są tak ogromne, zmieniając się bardzo dynamicznie.

Średnie ceny usług DJ’a na wesele 

Każdy DJ na wesele, w tym także Wiesław Kajm z Krakowa, ma swój cennik. Ceny zmieniają się w zależności od sezonu i indywidualnych ustaleń z parą młodą. Czasem znaczenie ma np. dojazd. Na ogół można jednak liczyć, że skorzystanie z optymalnej oferty DJ’a na wesele koszuje około 2000-4000 zł. Jeśli jednak klient chce postawić na dodatkowe atrakcje, cena wzrośnie nawet o kilka tysięcy. Zdecydowanie najtaniej jest w małych miastach. Z wyższymi cenami trzeba liczyć się w metropoliach, ale w takich miejscach wybór również jest znacznie większy.

Wszelkie dodatki, takie jak fotobudka, maszyny produkujące dym, pokazy pirotechniczne czy dekoracje świetlne to koszt około kilkuset złotych. Często są one doliczane do podstawowej oferty polegającej na stworzeniu playlisty i animowaniu imprezy. Warto zapytać artystę odpowiednio wcześnie o to, w jaki sposób wylicza on dokładną cenę. Czasami za niewielką dopłatą można bowiem uzyskać jeszcze ciekawszy efekt, który zdecydowanie jest warty swojej ceny.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.