Herbata dla gastronomii. Jak się w nią zaopatrzyć?
Herbata to jeden z najbardziej ulubionych i najczęściej spożywanych napojów na świecie. W Polsce wyprzedza nawet cieszącą się ogromnym zainteresowaniem kawę. Nic więc dziwnego, że serwowanie herbaty stanowi nieodłączny element kompleksowej obsługi w branży gastronomicznej. Jakie dokładnie znaczenie ma dobrej jakości herbata dla tej branży i w jaki sposób się w nią zaopatrywać?
Znaczenie herbaty dla gastronomii
Herbata to obok kawy i wody najchętniej spożywany napój. Stanowi nieodłączny dodatek do posiłków, przede wszystkim śniadania, ale spożywana jest także niezależnie od jedzenia. Zaparzanie herbaty stanowi dla wielu osób ważny rytuał, umożliwiający nie tylko delektowanie się smakiem i aromatem ulubionego napoju, ale pozwalający również na chwilę relaksu i zapomnienia. Herbata to także ważny element spotkań towarzyskich i biznesowych. Jedną z największych jej zalet jest bogactwo możliwości – dostępne są m. in. herbaty czarne, zielone, białe i czerwone, można je serwować na gorąco lub przygotowywać orzeźwiające napoje mrożone. Oczywiste jest więc, że herbaty nie może zabraknąć w szanujących się restauracjach i kawiarniach oraz w innych lokalach gastronomicznych, a także w hotelach. Dostępność bogatej selekcji herbat w menu to jednak nie wszystko. Aby dane miejsce zyskało w oczach klienta - co stanowi przecież o sukcesie marki - powinno oferować produkt premium, czyli najwyższej jakości. Jest to szczególnie ważne dzisiaj, kiedy tak duży nacisk kładzie się na podnoszenie standardu obsługi w sektorze HoReCa.
Jak wybierać i zaopatrywać się w herbatę w branży gastronomicznej?
Przedstawiciele branży gastronomicznej chętnie zaopatrują się w znane marki herbaty, takie jak Julius Meinl, by zaspokoić gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Podstawę stanowi tu dobra jakość starannie wyselekcjonowanych mieszanek pochodzących z najlepszych plantacji. Tylko odpowiednio skomponowane liście poddane profesjonalnej obróbce sprawią, że każdy łyk zapewni niezapomniane doznania smakowe. Dobry dostawca herbaty powinien zadbać o estetyczne opakowanie produktu oraz praktyczne saszetki. Istotne znaczenie mają również dodatkowe akcesoria, takie jak samowary czy ekspozytory, a także eleganckie zastawy. Warto również współpracować z partnerem, który zaoferuje przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń i technik przyrządzania herbaty. Zaopatrywanie się w wysokiej jakości herbatę do gastronomii u renomowanego dostawcy oferującego tak kompleksową obsługę to jedna z podstaw sukcesu w branży gastronomicznej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana