Gabinet weterynaryjny na Facebooku i Instagramie - najnowsze trendy
Masz gabinet weterynaryjny? Strona internetowa to dzisiaj za mało. Teraz trzeba też być na Facebooku i Instagramie. Tylko jak zapewnić ruch na kontach? Przybywamy z pomocą ze wskazówkami, jak rozruszać konta w social media i zapewnić sobie darmową reklamę. Zastosuj się do tych rad, a będziesz miał dużo komentarzy, polubień, udostępnień… i klientów!
Gabinet weterynaryjny na Instagramie
Zastanawiasz się nad dodaniem kolejnego kanału social media do swojej marketingowej maszyny? Jeśli rozważasz Instagram, to nie musisz się dłużej zastanawiać! Gigant pokonał Twittera w ilości użytkowników i rośnie dalej w szybkim tempie. Jako medium wizualne jest świetnym wyborem dla miejsca pełnego słodkich zwierzątek – jak Twój gabinet weterynaryjny. Jeśli właśnie założyłeś konto na Instagramie, pamiętaj o tym:- zawsze umieszczaj link do strony swojej praktyki na Instagramie. Głównym celem kanałów social media jest sprowadzenie ruchu do Twojego gabinetu. Musisz się upewnić, że osoby oglądające Twój profil dowiedzą się wszystkiego o Twojej lecznicy;
- analogicznie, umieść link do swojego konta na Instagramie na stronie gabinetu. Pozwoli to Twoim klientom na poznanie bardziej prywatnej i zrelaksowanej wersji Ciebie.
- używaj hashtagów! Na Instagramie hashtagi są najlepszą metodą na znalezienie interesujących nas zdjęć. Niech każdy zwierzęcy pacjent ma swój zestaw hashtagów, dodaj też lokalne hashtagi. Reguła kciuka nakazuje dać po 2-5 hashtagów na każdy instagramowy post.
Gabinet weterynaryjny na Facebooku
O najnowsze trendy na facebookowym koncie gabinetu weterynaryjnego zapytaliśmy eksperta z Medycznego Sklepu Online kupdogabinetu.pl:Facebook to idealne miejsce, aby pokazać właścicielom zwierząt, ile energii i czasu wkładamy w bycie jak najlepszą placówką weterynaryjną. Relacje ze szkoleń, zdjęcia nowych sprzętów czy załogi pomaga zaprzyjaźnić się z gabinetem na długo przed pierwszą wizytą. Oczywiście Facebook to też miejsce na gry i zabawy, które dają dużo polubień i udostępnień, popularyzując nasz gabinet.Jakie mogą to być gry i zabawy?
- „zgadnij rasę zwierzęcia” – zamieść parę zdjęć jednego ze swoich pacjentów, napisz, jak się nazywa, ile ma lat i zadaj pytanie – jaka to rasa? Pod postem z pewnością pojawi się mnóstwo komentarzy, szczególnie jeśli to mieszaniec czy kundelek, ale rasowe psy czy koty też potrafią sprawić kłopot. Dla rozruszania niekomentujących obserwatorów możesz wyznaczyć drobną nagrodę dla pierwszej dobrej odpowiedzi, np. smakołyk dla zwierzaka;
- „zaadoptuj mnie” – jako lecznica na pewno masz kontakt z wieloma milusińskimi z domów tymczasowych czy schronisk. Zamieść zdjęcie zwierzęcia do adopcji z rozczulającym podpisem, a w zamian otrzymasz dużo udostępnień i polubień. A co najważniejsze, zwierzę znajdzie nowy dom.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana