Artykuł sponsorowany

Foliowane auta w celach reklamowych – kiedy i dlaczego warto?

Foliowane auta w celach reklamowych – kiedy i dlaczego warto?

Jest wiele sposobów na zareklamowanie swoich usług. Niektórzy decydują się na ulotki, inni na plakaty czy billboardy. Jedną z metod, która pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców, jest car wrapping, czyli oklejanie samochodu specjalną folią, w tym przypadku zawierającą materiały promujące daną firmę. Czy warto zdecydować się na takie rozwiązanie i czy daje ono wymierne korzyści?

Cel stosowania grafiki reklamowej

Aby firma mogła się rozwijać, musi wzbudzać zainteresowanie potencjalnych klientów, a żeby do nich dotrzeć, konieczna jest przekonująca reklama. Kiedy materiały promujące dane przedsiębiorstwo są już przygotowane, pozostaje wybrać sposób rozpowszechniania ich. Jedną z metod jest oklejanie samochodów.

Mobilna reklama pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. W przypadku stacjonarnych banerów nie ma takiej możliwości. Tymczasem grafika naklejona na samochód jest zauważalna wszędzie tam, gdzie przemieszcza się auto – dodaje pracownik firmy WrapHouse. Nie da się ukryć, że oklejony samochód będzie wyróżniał się na tle innych pojazdów. Z tej opcji mogą korzystać zarówno duże firmy, jak i małe przedsiębiorstwa.

Jak działają firmy oferujące oklejanie samochodów?

Oklejaniem samochodów, również w celach reklamowych, zajmują się specjalne firmy. Często współpracują one z grafikami, którzy są gotowi stworzyć projekt reklamy dla danego przedsiębiorstwa. Jest to niezwykle ważny etap, bo dobrze przygotowana kampania marketingowa potrafi skutecznie zachęcić odbiorców do skorzystania z promowanej oferty. Jeśli masz już zaplanowane wygląd i treść materiałów promocyjnych, firma może przejść do oklejania samochodu. Potem pozostaje już tylko jeździć autem i prezentować reklamę odbiorcom.

Jakie zalety ma foliowanie?

Foliowanie auta, poza funkcją reklamową, ma też inne zadania. Przede wszystkim, stanowi ono ochronę lakieru przed blaknięciem, uszkodzeniami, zabrudzeniami oraz szkodliwymi czynnikami. Pozwala to uniknąć kosztów związanych z późniejszym usuwaniem szkód z pojazdu. Foliowanie samochodu stwarza też więcej możliwości reklamowych. Wykonanie niektórych wzorów u lakiernika mogłoby być niemożliwe, tymczasem w przypadku oklejania, projekt może zawierać nawet drobne szczegóły i pozwala na realizację nietypowych pomysłów. Dodatkową zaletą jest to, że foliowanie aut jest stosunkowo niedrogim sposobem na reklamę.

Kiedy zdecydować się na reklamę na samochodzie?

Aby reklama na samochodzie była skuteczna, konieczna jest częsta jazda oklejonym autem, tak aby jak najwięcej osób mogło ją zobaczyć. Dlatego ta metoda sprawdzi się najlepiej w firmach, które dysponują własną flotą pojazdów i często jej używają.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.