Foliowane auta w celach reklamowych – kiedy i dlaczego warto?
Jest wiele sposobów na zareklamowanie swoich usług. Niektórzy decydują się na ulotki, inni na plakaty czy billboardy. Jedną z metod, która pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców, jest car wrapping, czyli oklejanie samochodu specjalną folią, w tym przypadku zawierającą materiały promujące daną firmę. Czy warto zdecydować się na takie rozwiązanie i czy daje ono wymierne korzyści?
Cel stosowania grafiki reklamowej
Aby firma mogła się rozwijać, musi wzbudzać zainteresowanie potencjalnych klientów, a żeby do nich dotrzeć, konieczna jest przekonująca reklama. Kiedy materiały promujące dane przedsiębiorstwo są już przygotowane, pozostaje wybrać sposób rozpowszechniania ich. Jedną z metod jest oklejanie samochodów.
Mobilna reklama pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. W przypadku stacjonarnych banerów nie ma takiej możliwości. Tymczasem grafika naklejona na samochód jest zauważalna wszędzie tam, gdzie przemieszcza się auto – dodaje pracownik firmy WrapHouse. Nie da się ukryć, że oklejony samochód będzie wyróżniał się na tle innych pojazdów. Z tej opcji mogą korzystać zarówno duże firmy, jak i małe przedsiębiorstwa.
Jak działają firmy oferujące oklejanie samochodów?
Oklejaniem samochodów, również w celach reklamowych, zajmują się specjalne firmy. Często współpracują one z grafikami, którzy są gotowi stworzyć projekt reklamy dla danego przedsiębiorstwa. Jest to niezwykle ważny etap, bo dobrze przygotowana kampania marketingowa potrafi skutecznie zachęcić odbiorców do skorzystania z promowanej oferty. Jeśli masz już zaplanowane wygląd i treść materiałów promocyjnych, firma może przejść do oklejania samochodu. Potem pozostaje już tylko jeździć autem i prezentować reklamę odbiorcom.
Jakie zalety ma foliowanie?
Foliowanie auta, poza funkcją reklamową, ma też inne zadania. Przede wszystkim, stanowi ono ochronę lakieru przed blaknięciem, uszkodzeniami, zabrudzeniami oraz szkodliwymi czynnikami. Pozwala to uniknąć kosztów związanych z późniejszym usuwaniem szkód z pojazdu. Foliowanie samochodu stwarza też więcej możliwości reklamowych. Wykonanie niektórych wzorów u lakiernika mogłoby być niemożliwe, tymczasem w przypadku oklejania, projekt może zawierać nawet drobne szczegóły i pozwala na realizację nietypowych pomysłów. Dodatkową zaletą jest to, że foliowanie aut jest stosunkowo niedrogim sposobem na reklamę.
Kiedy zdecydować się na reklamę na samochodzie?
Aby reklama na samochodzie była skuteczna, konieczna jest częsta jazda oklejonym autem, tak aby jak najwięcej osób mogło ją zobaczyć. Dlatego ta metoda sprawdzi się najlepiej w firmach, które dysponują własną flotą pojazdów i często jej używają.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana