Artykuł sponsorowany

Elementy wyposażenia stoisk targowych

Elementy wyposażenia stoisk targowych

Miarą sukcesu na targach wystawienniczych jest zainteresowanie, jakim cieszyła się dana firma, jej produkty i usługi. Zwrócenie uwagi potencjalnych klientów, kontrahentów i inwestorów nie jest jednak łatwe – szczególnie, gdy musimy konkurować z innymi przedsiębiorstwami. W wyróżnieniu z tłumu może pomóc właściwy marketing i udana promocja. Odpowiednio dobrane stoisko targowe potrafi zdziałać cuda, wzbudzając zaciekawienie wśród szerokiego grona odbiorców. Jakie cechy posiada dobre stanowisko wystawiennicze? Z jakich elementów się składa? Najważniejsze z nich prezentujemy niżej.

Konstrukcja stoiska

Konstrukcja stoiska to trzon systemu wystawienniczego. Przyjmuje formę obudowy o rozmaitych kształtach, zależnie od poświęconych funduszy oraz celów, które przyświecają danemu wystawcy. Wśród popularnych rozwiązań reklamowych dominują stanowiska oktagonalne, wykonane z łączonych profili i platform aluminiowych. Nie brak jednak konstrukcji znacznie bardziej wyszukanych, wręcz futurystycznych. Należą do nich wszelakie stoiska przestrzenne, a także dość popularna zabudowa piętrowa. Na drugim biegunie znajdują się niewielkie ścianki montażowe. Wszystkie wymienione konstrukcje posiadają jednakowe zalety – powszechną dostępność, niski koszt nabycia i krótki czas montażu.

Rozwiązania nietypowe

Wiele stoisk wykonanych na specjalnie zamówienie przyjmuje nietypowe, niesystemowe formy. To dodatkowa przewaga, która pozwala wyróżnić się wśród konkurencji zaopatrzonej we własne stanowiska wystawiennicze. Specjalistyczne studia targów projektują i budują stoiska dosłownie skrojone do potrzeb i oczekiwań klienta. Szczegółowe wytyczne mogą dotyczyć samego kształtu konstrukcji, jak również zastosowanych do jej budowy materiałów (aluminium, płyty wiórowe itp.). Przy opracowaniu projektu indywidualnego sporą rolę odgrywa wyobraźnia i kunszt artystyczny projektantów. Ciekawe realizacje oryginalnych i wysoce estetycznych stoisk targowych oferuje między innymi firma AA STUDIO KOMBIKO.

Walory estetyczne

Stanowisko estetyczne to takie, które wyróżnia się wizualną atrakcyjnością. Dobrane barwy, drukowane banery i wielkoformatowe loga powinny jednoznacznie kojarzyć się z firmą i jej ofertą. Dzięki temu przechodnie mimowolnie zapamiętają przekaz, którym chcieliśmy ich obdarować. Przekaz ten powinien być jak najbardziej chwytliwy – nie nachalny, a zarazem perswazyjny, przez co skuteczny pod względem marketingowym. Zabudowa stoisk stanowi zatem wyzwanie nie tylko dla konstruktorów i techników, ale też dla speców od promocji.

Niezbędne sprzęty

Nie wystarczy przyciągnąć gościa do danego stoiska. Trzeba go również przy nim utrzymać. Temu celowi służą rozmaite prezentacje multimedialne. Większość instalacji jest zaopatrzona w odpowiednie wyposażenie, w skład którego wchodzą liczne sprzęty RTV – komputery, rzutniki czy monitory – oraz odpowiednie nagłośnienie. Nie wolno zapominać też o komforcie przybyszy. Warto zapewnić im miejsca siedzące (wygodne fotele i krzesła), stoły oraz lady umożliwiające rozmowę i swobodną wymianę myśli. Pamiętaj! Instalacja wystawiennicza to wizytówka Twojego produktu. Przemyślana reklama zaprocentuje w przyszłości, a sukces z targów przeniesie się na realne zyski i powszechny wzrost reputacji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.