Artykuł sponsorowany

Dobry serwis Apple. Gdzie naprawić swojego Maka?

Dobry serwis Apple. Gdzie naprawić swojego Maka?

Produkty marki Apple – m.in. komputery iMac - to w dzisiejszych nie tylko przydatne urządzenia elektroniczne, ale również pewien symbol statusu społecznego i wyznawanego stylu życia. Cieszą się one popularnością zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i profesjonalistów z takich branż jak fotografia i grafika komputerowa. Jednak podobnie jak każde urządzenie, również „Maki” mogą się psuć. Gdzie udać się po pomoc w takiej sytuacji?

Tylko autoryzowane serwisy

Błędem, którego właściciele iMac-ów (i innego oryginalnego sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych) powinni się wystrzegać, jest szukanie pomocy w kwestii usterek u osób lub firm, które nie posiadają autoryzacji marki Apple. Co prawda ich usługi kuszą niską ceną, jednak niosą za sobą pewne zagrożenie. Jakie? Po pierwsze – bez autoryzacji nie jesteśmy w stanie stwierdzić, na ile naprawa zostanie przeprowadzona poprawnie. Producenci sprzętu komputerowego bardzo dbają o to, żeby umowy partnerskie nawiązywać jedynie z punktami serwisowymi, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania napraw. Jeśli zatem udamy się z zepsutym iMac-iem do autoryzowanego serwisu, możemy mieć pewność, że naprawa zostanie przeprowadzona zgodnie ze standardami marki. Po drugie – tylko korzystając z usług autoryzowanego serwisu zachowujemy gwarancję na produkt. Jeśli nasz komputer zepsuł się w okresie gwarancyjnym, a jego naprawę powierzyliśmy osobie nie posiadającej autoryzacji, gwarancja na sprzęt automatycznie ulega wygaszeniu – producent będzie miał w takich sytuacjach podstawę do uznania, że wadliwe działanie sprzętu spowodowane było nieautoryzowaną naprawą i korzystaniem niezgodnym z instrukcją.

Jak wybrać serwis Apple?

iMac i inne urządzenia Apple są bardzo popularne w Polsce, nic zatem dziwnego, że użytkownicy mają do wyboru bardzo szeroki wybór punktów oferujących usługi serwisowe. Jak wybrać najlepszy z nich? W pierwszej kolejności powinniśmy sprawdzić wspomnianą autoryzację marki. Jeśli pod tym względem serwis nie budzi zastrzeżeń, warto zapoznać się dokładnie z zakresem oferowanych usług. Jeśli wśród nich znajdziemy tę, odpowiadającą naszemu problemowi z komputerem, zapoznajmy się lepiej z daną firmą. Warto zwrócić uwagę, czy na stronie internetowej serwis wspomina nieco o swojej historii i doświadczeniu – dobrym przykładem jest firma Master, która od początku swojej działalności w 1992 roku funkcjonuje na rynku komputerowym. Jeśli spośród kilku potencjalnych kandydatów nie możemy wybrać jednego, sprawdźmy jaką opinią klientów cieszy się każdy z nich. Języka w tej kwestii możemy zasięgnąć u znajomych, bądź sprawdzić komentarze w internecie – w tym drugim przypadku warto jednak zachować czujność. Wielu komentujących ma skłonności do skrajnych opinii.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.