Artykuł sponsorowany

Dlaczego Toyota to najpopularniejsza marka samochodów w Polsce?

Dlaczego Toyota to najpopularniejsza marka samochodów w Polsce?

W styczniu 2020 roku zarejestrowano w Polsce 6700 nowych aut marki Toyota. Taki wynik daje Toyocie pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych brandów motoryzacyjnych na polskim rynku – jej największy konkurent, czyli Skoda, zajął drugie miejsce z wynikiem 5631 nowych zarejestrowanych aut. Jeśli spojrzymy na listę najchętniej wybieranych modeli, również zauważymy dominację Toyoty – 4 na 10 pierwszych miejsc zajmują jej produkty. Skąd tak duża popularność japońskich wozów wśród polskich kierowców?

Uznane modele

W portfolio Toyoty znajdziemy modele, posiadające długą historię i dobrą renomę.

– Mowa tutaj przede wszystkim o Corolli, która od lat 60-tych jest flagowym modelem marki, a jednocześnie najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie – mówi przedstawiciel firmy Toyota Wrocław CentrumStatystycznie co 40 sekund gdzieś na świecie sprzedaje się nowy pojazd. Nie dziwi więc fakt, że również w polskich statystykach Corolla zajmuje pierwsze miejsce – w styczniu 2020 roku zarejestrowano 2053 wozy tego typu. Nieco mniejszy wynik zanotowała nowa Toyota Yaris – w tym samym okresie zarejestrowano ich 2016 sztuk. Oba modele przez lata zdążyły zyskać sławę doskonałych samochodów dla rodziny – wysoki komfort i ekonomia podróży idą w nich w parze z wysoką niezawodnością i dobrymi osiągami. Nic dziwnego, że wielu kierowców decyduje się na Toyotę – po prostu samochody te są im bardzo dobrze znane i sprawdzone.

Atrakcyjne ceny

Przy wyborze nowego samochodu dużą rolę odgrywa cena – w czasach, gdy większość dużych wydatków pokrywamy z zaciągniętego kredytu lub poprzez leasing, nie chcemy nadmiernie obciążać naszego domowego budżetu. To drugi powód, dla którego Polacy chętnie wybierają Toyotę – ze względu na bardzo dobry stosunek ceny do jakości pojazdu. Warto również zwrócić uwagę na korzystne oferty promocyjne, przygotowywane dla klientów między innymi podczas wyprzedaży roczników – decydując się na kupno na przełomie roku możemy zaoszczędzić nawet kilkanaście tysięcy złotych.

Nowe technologie

Toyota znana jest z tego, że bardzo dynamicznie rozwija nowe technologie w branży samochodowej, między innymi pojazdy z napędem hybrydowym. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ konsumenci są zainteresowani rozwiązaniami, które pozwolą im zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdu, a także przyczynić się do poprawy środowiska. Hybrydowe modele Toyoty należą to najchętniej wybieranych pojazdów w swoim rodzaju

Rozbudowana sieć serwisowa

Istotną kwestią przy wyborze samochodu jest to, czy w sytuacjach kryzysowych będzie mieli go gdzie naprawić. Najlepiej robić to w autoryzowanych serwisach, bo tylko wtedy możemy mieć pewność, że obsługujący nas mechanicy mają odpowiednie wyszkolenie oraz profesjonalne wyposażenie. Toyota posiada bardzo rozbudowaną na terenie Polski sieć autoryzowanych punktów napraw i skrupulatnie sprawdza jakość firm, z którymi współpracuje, dzięki czemu nie musimy martwić się jakimikolwiek awariami.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.