Artykuł sponsorowany

Czy w dzisiejszych czasach nadal używa się wizytówek?

Czy w dzisiejszych czasach nadal używa się wizytówek?

Ze względu na dużą konkurencję promowanie swojego biznesu jest niezwykle ważne. Oczywiście to, z iloma firmami musimy rywalizować, zależy od tego, w jakiej dokładnie branży działamy. W każdym razie dobra promocja jest nierzadko kluczem do sukcesu. Dobrze więc, byśmy wiedzieli, jakimi sposobami reklamować swój biznes. Czy wizytówki nadal pełnią funkcje promocyjne? Czy w dzisiejszych czasach wciąż się ich używa?

Wizytówka – wciąż aktualna, czy dawno zapomniana forma promocji?

Przeglądając oferty drukarni, bez trudu można znaleźć wiele firm, które świadczą usługę tworzenia wizytówek. Przykładem jest między innymi drukarnia PrintShop Kuźnia we Wrocławiu. Przez popularność takiej usługi sprawa wydaje się jasna – wizytówki są stale używane, skoro można je zamówić w tak wielu miejscach. Czy rzeczywiście?

Trzeba przyznać, że oferowanie druku wizytówek przez liczne drukarnie jest rzeczywiście bezpośrednio związane z zapotrzebowaniem klientów na skorzystanie z takiej usługi. Wbrew pozorom wizytówki cieszą się niesłabnącą popularnością. Niemal każdy, kto jest właścicielem firmy, nosi w swoim portfelu przynajmniej kilka wizytówek, które w razie potrzeby może wręczyć swoim potencjalnym klientom. Chociaż nie tylko przedsiębiorcy korzystają z wizytówek, także osoby pracujące u kogoś chętnie stosują tę formę promocji – dotyczy to specjalistów w jakiejś branży.

Korzystanie z wizytówek jest dla wielu osób mało aktualną praktyką, niepasującą do dzisiejszego świata – dynamicznego i przesyconego nowoczesnymi technologiami. Co ciekawe, są to tylko pozory. Wizytówka jest szczególna między innymi z tego powodu, że można ją wręczyć przy okazji, na przykład podczas spotkania biznesowego albo po prostu imprezy ze znajomymi. Dzięki temu w szybkim tempie zwiększa się grupę swoich potencjalnych klientów. Co równie istotne, ze względu na okoliczności, w których jest wręczana i niewielki rozmiar wizytówka nie jest formą nachalnej reklamy. Promowanie swojego biznesu nie wprost bardzo często okazuje się absolutnym strzałem w dziesiątkę.

Jakie wizytówki możemy zamówić w wybranej drukarni?

Aktualnie funkcjonujące drukarnie oferują konsumentom świadczenie rozmaitych usług, przy czym każda z nich może być skrojona na miarę potrzeb klienta. Dzięki temu, jeśli chcemy zamówić w wybranym punkcie wizytówki, na których znajdą się nasze dane kontaktowe, to możemy zażyczyć sobie dokładnie taki produkt, jaki sobie wymarzyliśmy. Wizytówki mogą być:

  • kolorowe lub czarno-białe,
  • złocone lub posrebrzane,
  • pokryte folią soft lub folią błyszczącą,
  • z lakierem UV oraz z folią soft skin.

To, jaką wizytówkę zamówimy, zależy wyłącznie od nas. Pamiętajmy jednak – dokładnie przemyślmy, czy projekt wizytówki, z którym zgłaszamy się do wybranej drukarni, spełnia nasze wszystkie wymagania i oczekiwania naszych potencjalnych odbiorców. Nie możemy zapominać, że wygląd wizytówki świadczy poniekąd o nas samych i ewentualnie o biznesie, który prowadzimy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.