Artykuł sponsorowany

Czy kursy walut w kantorach podlegają negocjacji?

Czy kursy walut w kantorach podlegają negocjacji?

Dobry kantor posiada duży wybór walut oraz ich atrakcyjne kursy. Aktualnie można w nim również negocjować ceny, co czyni go zdecydowanie atrakcyjniejszym dla klientów. Dzięki temu można zaoszczędzić od kliku do nawet kilkuset złotych –w zależności od ilości wymienianych pieniędzy oraz umiejętności targowania się. Do wizyty w kantorze warto się więc odpowiednio przygotować, aby uzyskać jak najlepszą cenę za swoją walutę.

W niektórych kantorach można spotkać się z informacją o pozwoleniu na negocjację kursu. Najczęściej z tej opcji korzystają przedsiębiorcy, którzy prowadzą interesy za granicą i wymieniają spore sumy pieniędzy. W tej sytuacji warto zaznaczyć, że im wyższą kwotę pieniędzy się wymienia, tym niższą wartość upustu się otrzymuje.

Panujące przekonanie, że tylko duża kwota pozwoli na uzyskanie rabatu podczas targowania się, jest błędne. Istnieje wiele kantorów, które doceniają indywidualnych klientów, dając im zielone światło do negocjacji – wyjaśnia ekspert z kantoru Cent. Na pewno zdecydowanie łatwiej będzie uzyskać upust osobom, które znają techniki negocjacji lub po prostu lubią się targować.

Jak przygotować się do negocjacji w kantorze?

Zanim wybierzemy się do kantoru w celu negocjacji kursu, należy zweryfikować ceny walut. Można to zrobić w na stronach banków lub kantorów internetowych. Ostateczną wartość negocjacji stanowić będzie kurs międzybankowy. Jest to kurs dostępny na rynku transakcji walutowych, które dokonywane są przez największe banki na świecie. Dzięki tej informacji będzie wiadomo, do jakiego pułapu w kantorze możemy negocjować. Dobrym systemem jest również ustalenie granicy określanej przez sam kantor, do którego zamierzamy się wybrać. Można to osiągnąć cyklicznie sprawdzając, jak kształtuje się kurs wybranej waluty w tym punkcie.

Jakie są zasady negocjacji kursu w kantorze internetowym?

W kantorze internetowym również można negocjować ceny kursu. Procedura wygląda tak samo jak w kantorze stacjonarnym. Jedyna różnica polega na formie komunikacji z klientem. Kantory online posiadają różne opcje kontaktu, w zależności od własnych ustaleń i możliwości:

  • telefon,
  • e-mail,
  • formularz kontaktowy,
  • czat.

Cenę kursu możemy negocjować używając każdego z przedstawionych wyżej kanałów komunikacji, a wymienione pieniądze trafią do nas najczęściej drogą internetową, prosto na rachunek bankowy. Istnieje też możliwość otrzymania wymienianych pieniędzy z dostawą do domu. Wszystko zależy od kantoru, który wybierzemy i od tego, jakie możliwości będzie on oferował.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.