Artykuł sponsorowany

Ćwiczenia z emisji głosu polecane dla osób pracujących w mediach

Ćwiczenia z emisji głosu polecane dla osób pracujących w mediach

Szkolenia z emisji głosu, polecane są wszystkim osobom pracującym w mediach. Dotyczy to nie tylko tych, którzy występują bezpośrednio przed kamerą lub mikrofonem, ale również producentów audycji radiowych i telewizyjnych, a także dziennikarzy prasowych przeprowadzających wywiady. Dlatego tak ważne jest, aby osoby te potrafiły właściwie korzystać ze swojego głosu. Sprawdźmy zatem, jakie ćwiczenia z emisji głosu, mogą im w tym pomóc?

 

Czym jest emisja głosu?

W dużym skrócie można powiedzieć, że emisją głosu nazywamy wszystkie czynności naszego organizmu, wpływające na powstanie głosu. Proces ten możemy w pełni kontrolować. Oznacza to, iż mamy realny wpływ na to, jak mówimy, a co więcej możemy nauczyć się operowania głosem w taki sposób, że nawet wielogodzinne wystąpienia nie będą dla nas męczące. Umiejętność ta jest szczególnie ważna dla osób pracujących w mediach. Bardzo dobrą, polecaną i sprawdzoną metodą, która nauczy nas jak właściwie posługiwać się głosem, są szkolenia organizowane przez firmę ACTIO — Mowa Publiczna z Warszawy, która od prawie ćwierć wieku, prowadzi profesjonalne kursy emisji głosu, dedykowane dla osób występujących publicznie. Podczas zajęć uczestnicy poznają sposoby panowania nad oddechem, uczą się codziennego dbania o higienę głosu,  a także ćwiczą prawidłową dykcję.

 

Dlaczego warto zadbać o prawidłową emisję głosu?

Dbając o właściwą emisję głosu, wyeliminujemy objawy szybkiego męczenia się, a to podniesie komfort pracy. Dodatkowo nasze wypowiedzi będą brzmiały profesjonalnie i naturalnie. Jest to więc inwestycja, która zaowocuje w krótkim czasie. Co więcej, ćwicząc emisję głosu, wyrobimy w sobie tzw. kompetencję nieświadomą. Można ją porównać do jazdy na rowerze, której gdy raz się nauczymy, już zawsze będziemy umieć. Jak więc widać korzyści, jakie daje udział w  szkoleniu emisji głosu, jest bardzo wiele. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć przydadzą się nie tylko pracownikom mediów, ale też wszystkim osobom, które wykorzystują głos podczas wystąpień publicznych, przy okazji negocjacji biznesowych, czy w trakcie prowadzenia imprez. Jeśli zatem pracujesz głosem, zadbaj o niego, aby brzmiał profesjonalnie w każdej sytuacji, był zawsze gotowy do działania i służył ci jak najdłużej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.