Charakterystyka pylonów reklamowych
Pylony reklamowe montowane są w wielu miejscach – najczęściej przy ulicach i przed siedzibami firm, czyli w miejscach, w których są dobrze widoczne dla potencjalnych klientów .Firmy mające je w swojej ofercie proponują zarówno pylony o standardowym wyglądzie, jak i nietypowe. Warto jednak podkreślić, że niezależnie od wyboru, każdy z nich dopasowany jest w pełni do preferencji klienta. Czym charakteryzują się pylony reklamowe?
Jakie wyróżniamy rodzaje pylonów reklamowych?
Pylony reklamowe są produkowane w różnych rodzajach. Przede wszystkim umieszczona na nich treść może widnieć z jednej strony lub z dwóch. Zależnie od preferencji osoby zamawiającej można zdecydować się na pylon podświetlany lub nie. Firmy produkujące je dają również pełną dowolność co do formy pylonu – reklama może być symetryczna lub asymetryczna o dowolnej bryle. Pylony reklamowe różnią się między sobą również sposobem montażu – mogą być przytwierdzone śrubami gwintowymi bądź wbetonowane w grunt. Istnieją także pylony, które nie muszą być stale w jednym miejscu – mobilne wersje również świetnie sprawdzają się wśród zamawiających. Ponadto, pylony różnią się między sobą także sposobem umieszczenia informacji – jedną z metod jest umieszczenie frezowanej grafiki, innym z kolei umieszczenie wymiennych paneli z plexi. Wybranie konkretnego rodzaju warunkuje m.in. częstotliwość zmiany informacji na reklamie. Jak widać, istnieje bardzo wiele rodzajów pylonów reklamowych – niezależnie od decyzji, każdy z nich będzie stanowił świetną reklamę firmy, produktu bądź idei.Najczęściej wybierane rodzaje pylonów reklamowych
Nasi klienci bardzo często decydują się na klasyczne pylony reklamowe o prostej bryle. Zdarzają się jednak i tacy, którzy chcą, aby tego typu reklama wyróżniała się i tym samym preferują nietypowe projekty, wzbogacone o dodatkowe elementy i wyróżniające się fakturą. Obserwujemy jednak, iż dla większości klientów bardzo ważną kwestią podczas wyboru jest fakt, aby pylon reklamowy komponował się z otaczającą go architekturą i środowiskiem – podkreśla specjalista z TechgrafQ z Poznania.
Pylon reklamowy – reklama zwracająca uwagę
Inną kategorię pylonów stanowią pylony nietypowe. Firmy mające je w swojej ofercie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w pełni dopasowują do nich swoją ofertę. Dlatego możesz wybrać również reklamę w formie obrotowej, literową bądź mającą dowolną bryłę np. przypominającą sprzedawane produkty. Nietypowe pylony mogą mieć różną wielkość i wysokość oraz w dowolny sposób prezentować ofertę firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana