Artykuł sponsorowany

Charakterystyka pylonów reklamowych

Charakterystyka pylonów reklamowych

Pylony reklamowe montowane są w wielu miejscach – najczęściej przy ulicach i przed siedzibami firm, czyli w miejscach, w których są dobrze widoczne dla potencjalnych klientów .Firmy mające je w swojej ofercie proponują zarówno pylony o standardowym wyglądzie, jak i nietypowe. Warto jednak podkreślić, że niezależnie od wyboru, każdy z nich dopasowany jest w pełni do preferencji klienta. Czym charakteryzują się pylony reklamowe?

Jakie wyróżniamy rodzaje pylonów reklamowych?

Pylony reklamowe są produkowane w różnych rodzajach. Przede wszystkim umieszczona na nich treść może widnieć z jednej strony lub z dwóch. Zależnie od preferencji osoby zamawiającej można zdecydować się na pylon podświetlany lub nie. Firmy produkujące je dają również pełną dowolność co do formy pylonu – reklama może być symetryczna lub asymetryczna o dowolnej bryle. Pylony reklamowe różnią się między sobą również sposobem montażu – mogą być przytwierdzone śrubami gwintowymi bądź wbetonowane w grunt. Istnieją także pylony, które nie muszą być stale w jednym miejscu – mobilne wersje również świetnie sprawdzają się wśród zamawiających. Ponadto, pylony różnią się między sobą także sposobem umieszczenia informacji – jedną z metod jest umieszczenie frezowanej grafiki, innym z kolei umieszczenie wymiennych paneli z plexi. Wybranie konkretnego rodzaju warunkuje m.in. częstotliwość zmiany informacji na reklamie. Jak widać, istnieje bardzo wiele rodzajów pylonów reklamowych – niezależnie od decyzji, każdy z nich będzie stanowił świetną reklamę firmy, produktu bądź idei.

Najczęściej wybierane rodzaje pylonów reklamowych

Nasi klienci bardzo często decydują się na klasyczne pylony reklamowe o prostej bryle. Zdarzają się jednak i tacy, którzy chcą, aby tego typu reklama wyróżniała się i tym samym preferują nietypowe projekty, wzbogacone o dodatkowe elementy i wyróżniające się fakturą. Obserwujemy jednak, iż dla większości klientów bardzo ważną kwestią podczas wyboru jest fakt, aby pylon reklamowy komponował się z otaczającą go architekturą i środowiskiem – podkreśla specjalista z TechgrafQ z Poznania.

Pylon reklamowy – reklama zwracająca uwagę

Inną kategorię pylonów stanowią pylony nietypowe. Firmy mające je w swojej ofercie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w pełni dopasowują do nich swoją ofertę. Dlatego możesz wybrać również reklamę w formie obrotowej, literową bądź mającą dowolną bryłę np. przypominającą sprzedawane produkty. Nietypowe pylony mogą mieć różną wielkość i wysokość oraz w dowolny sposób prezentować ofertę firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.