Artykuł sponsorowany

Charakterystyka celulozowego papieru toaletowego

Charakterystyka celulozowego papieru toaletowego

Każdy przyzna, że papier toaletowy jest artykułem pierwszej potrzeby. Szczęśliwie, czasy, gdy wystawano zań w kilometrowych kolejkach, odeszły do przeszłości, a my możemy się cieszyć bogatym wyborem i powszechną dostępnością. Zachęcamy do przeczytania o tym, jakie właściwości ma celulozowy papier toaletowy.

Jak powstaje toaletowy papier celulozowy?

„Do produkcji celulozowego papieru toaletowego wykorzystuje się włókna roślinne, pochodzące z drzew, np. świerku, sosny, topoli, buku lub z innych roślin, np. konopi, trzciny czy zbóż” 

– mówi nam ekspert z firmy CZP Premium. Włókna roślinne zawierają będącą polisacharydem nierozpuszczalną w wodzie białawą substancję, znaną jako celuloza. Z włókien roślinnych po ich rozcieńczeniu wodą przygotowuje się masę papierniczą w postaci kremowej zawiesiny. Następnie masę w kadziach oczyszcza się, np. z ziarenek piasku oraz mieli, by doprowadzić do złączenia włókien w zwartą pulpę. Ten etap nosi nazwę spilśnienia, po nim całą zawartość osusza się w cylindrach, a prasy odsysają pozostałą wodę. Osuszony surowiec można zmierzyć i nawinąć na duże rolki. Następnie w warstwownicy dzieli się go na mniejsze rolki i poddaje kontroli jakości. Ostatnim etapem jest ponowne podzielenie oraz spakowanie.

Jakie są właściwości papieru toaletowego z celulozy?

Papier toaletowy otrzymany z celulozy to produkt najwyższej jakości. Charakteryzuje się wytrzymałością oraz delikatnością, dlatego poleca się go osobom o wrażliwej skórze oraz ceniącym komfort w każdej sytuacji. Inną jego zaletą jest wydajność uzyskiwana dzięki dwu- lub trójwarstwowej strukturze. Warto pamiętać, że lekarze rekomendują korzystanie z papieru białego i nieperfumowanego. Celulozowy papier toaletowy z łatwością się rozpuszcza, a więc nie stwarza ryzyka zatkania rur i odpływów kanalizacyjnych.

Celulozowy papier toaletowy na zamówienie

Jeśli porozumiemy się z producentem papieru toaletowego, to otrzymamy produkt o dopasowanych rozmiarach, czyli odpowiednią szerokość rolki, wymaganą średnicę tulejki oraz interesującą nas ilość listków. Standardowo papier pakuje się po osiem rolek w paczce i po osiem paczek w worku zbiorczym. Jednak na życzenie klienta można zmienić ten sposób. Firma CZP Premium realizuje indywidualne zamówienia klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.